  • Data: 2003-10-17 19:17:48
    Temat: Re: wyrok zaoczny
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wielce Czcigodny(a) joanna j...@p...onet.pl w wiadomości
    bmp8qh$n9u$...@n...onet.pl powiedział(a), że:

    > Czy z tym pismem mam zgłosić się do komornika? W wyroku nie ma żadnych
    > danych pozwanego oprócz imienia i nazwiska. Czy każdy komormik ma
    > obowiązek zająć się tą sprawą? i czy pobierze ode mnie za to zapłatę?

    Tak, z tym właśnie idziesz do komornika (dowolnego byle właściwego wg.
    obszaru sądu apelacyjnego) . Jeśli masz dane dłużnika - podasz je do wniosku
    o wszczęcie egzekucji. Egzekucja z sądu pracy jest w 100% bezpłatna.
    I z innej beczki: od wczoraj mam identyczny wyrok zaoczny, tyle że w SR we
    Wrocławiu "nie przyjął" się przepis o natychmiastowej wykonalności wyroku
    zaocznego - brak klazuzuli. Śmiać się czy płakać?

    --
    Olgierd
    "Znajdzie się pała na dupę Bzdurygała"