  • 31. Data: 2009-07-03 09:46:36
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez pracodawce
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Olgierd" napisał:
    > Masz głupie biuro kadr, powinno się wstydzić. Ten przepis to art. 36 par.
    > 1 w zw. z art. 32 par. 2 kp.

    skoro jest głupie to niech beknie za zwoją głupotę, czyli sprawę do sądu i
    pół miliona dolaruf odszkodowania!:O)

  • 32. Data: 2009-07-03 09:56:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 03 Jul 2009 11:46:36 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > skoro jest głupie to niech beknie za zwoją głupotę, czyli sprawę do sądu
    > i pół miliona dolaruf odszkodowania!

    Niech się uczą, bo to jednak wstyd.
    Ale wstydem jest piekło kadrowca wykadrowane.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 33. Data: 2009-07-03 09:56:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 03 Jul 2009 11:41:45 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > a jakie to niby prawo wymaga tej znajomości prawa i na jakim poziomie
    > jest to minimum?

    Na minimalnym ;-)

  • 34. Data: 2009-07-03 10:05:07
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    > Na minimalnym ;-)

    czyli do kostek?:O)

    wiec jednak żadnego prawa wymagajacego znajomości tego prawa nie ma?:O)
    czyli takie prawo nie istnieje i nabijacie ludzi w butelki!:O(

  • 35. Data: 2009-07-03 10:45:11
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Papa Smerf wrote:

    > jako prawnik dałeś wieeeelką palmę!:O)

    Obok Wydziału Prawa zdarza mi się jedynie czasem parkować.

    > a jakie to niby prawo wymaga tej znajomości prawa i na jakim poziomie
    > jest to minimum?:O)

    To kwestia indywidualna.
    Dla niektórych kradzież wafelka ze sklepu czy pobicie
    kogoś dla sportu nie jest żadnym przestępstwem.
    Nie wiem jak z trollingiem ;-)

  • 36. Data: 2009-07-03 13:34:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:721281521.20090703084950@_spam_gazeta.pl Maciej K. aka
    Sesjusz <posesjusz@_spam_gazeta.pl> pisze:

    > Idea dobra :) Faktycznie moze juz nie byc kogo pozwac, nie bede
    > jednak tak szalec, szefow mam ok, do otakich krokow zmusila ich
    > sytuacja na rynku.
    Hmm... "szefowie" rżnący bezczelnie pracownika na okresie wypowiedzenia są
    OK??
    Dziwne.

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2009-07-03 13:59:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 03 Jul 2009 15:34:31 +0200, Jotte napisał(a):

    > Hmm... "szefowie" rżnący bezczelnie pracownika na okresie wypowiedzenia
    > są OK??

    Przypomnę, że to kadrowa rżnie szefów ;-)

  • 38. Data: 2009-07-03 14:21:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2009.07.03.13.59.55@rudak.org Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > Przypomnę, że to kadrowa rżnie szefów ;-)
    Eee, nie sądzę.
    Raczej kadrowa rżnie pracownika(ów) na polecenie szefów.
    Przy całej naganności takiego postępku jest jednak pomijalnum ogniwem w
    łańcuchu procesu.
    I oby tak wyszło, że szefowi orżnęli sami siebie. ;)

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2009-07-03 20:38:26
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "cef" napisał:
    > Dla niektórych kradzież wafelka ze sklepu czy pobicie
    > kogoś dla sportu nie jest żadnym przestępstwem.

    kradzież czy pobicie to oczywiste przestępstwa, co ma do tego znajomość
    prawa?
    oj nie popisałeś się!:O)

  • 40. Data: 2009-07-03 21:15:41
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Papa Smerf wrote:

    > kradzież czy pobicie to oczywiste przestępstwa, co ma do tego
    > znajomość prawa?
    > oj nie popisałeś się!:O)

    Jak to co ma znajomość do tego?
    A skąd wiesz, że to oczywiste przestepstwa?
    (o ile zaraz się nie okaże, ze to wykroczenia)