  • 1. Data: 2005-09-21 17:32:49
    Temat: Umowa o prace weekendową?
    Od: "Joy" <d...@N...pl>

    Witam,

    W chwili obecnej jestemzatrudniony przez agencje zatrudnienia i co misiac
    podpiuję umowe o prace tymczasową. Jednak od października interesowała by
    mnie praca tylko w weekendy. Czy istnieje jakiś rodzaj zatrudnienia na prace
    weekendową?
    Czy moge prosic ewentualnie jakies linki z szerszym info na ten temat? Czy
    ewentualnie podpisywać nadal ta sama umowe dogadac sie z pracodawcą aby dal
    mniejszy wymiar czasu pracy a potem w2ewnatrz firmy ktora mnie "wynajmuje"
    istalac sobie grafik na weekendy? Chce uniknąc sytuacji kiedy dyur wypadnie
    mi np w srode a ja nie bede mogl sie stawic dzieki umowe o prace weekendowa
    bym mial pewnosc ze dyzury beda w weekend?

    Pozdrawiam, Joy

  • 2. Data: 2005-09-21 17:39:36
    Temat: Re: Umowa o prace weekendową?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Joy napisał(a):
> [...]
    > mi np w srode a ja nie bede mogl sie stawic dzieki umowe o prace weekendowa
    > bym mial pewnosc ze dyzury beda w weekend?

    Art. 144 kp:
    Na pisemny wniosek pracownika może być do niego stosowany system pracy,
    w którym praca jest świadczona wyłącznie w piątki, soboty, niedziele i
    święta. W tym systemie jest dopuszczalne przedłużenie dobowego wymiaru
    czasu pracy, nie więcej jednak niż do 12 godzin, w okresie
    rozliczeniowym nieprzekraczającym 1 miesiąca.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz