1. Data: 2003-03-17 09:32:07
Temat:nagroda jubileuszowa - czy wliczać lata bezskładkowe ?
Od:"plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy ktoś orientuje się czy do nagrody jubileuszowej należy wliczyć lata
bezskładkowe ?

jakie akty prawne normują przyznawanie nagrody jubileuszowej ?

plusz

2. Data: 2003-03-17 22:32:48
Od:"Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik plusz <p...@i...usun_spam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b545ge$qiq$...@a...news.tpi.pl...
> jakie akty prawne normują przyznawanie nagrody jubileuszowej ?

a kto ma tą nagrodę wypłacać ? i co do tego ma okres nieskładkowy ? hm ???

Sandra

3. Data: 2003-03-18 12:21:10
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Mar 2003, Sandra wrote:
[...]
>+ i co do tego ma okres nieskładkowy ? hm ???

IM*H*O proste jak drut: jeśli określono że liczy się czas
umowy o pracę to wliczać, jeśli czas wykonywania owej
umowy to chyba nie.

pzdr, Gotfryd
(który w trakcie pracy miewał urlopy bezpłatne)

4. Data: 2003-03-18 14:03:58
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Mar 2003, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
>+ IM*H*O proste jak drut: jeśli określono że liczy się czas
>+ umowy o pracę to wliczać, jeśli czas wykonywania owej

Erm... dla jasności: to była wypowiedź *wyłącznie* do
pytania Sandry :) Nie wiem *gdzie* owego "określenia"
szukać - czy jest w ustawie, czy może być [w ogóle]
w umowie/regulaminie wynagradzania/...

pzdr, Gotfryd

5. Data: 2003-03-18 16:00:58
Od:"Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.WNT.4.50.0303181502450.-35477749-100000
@k6-2.portezjan.zabrze.p
l...
> Erm... dla jasności: to była wypowiedź *wyłącznie* do
> pytania Sandry :) Nie wiem *gdzie* owego "określenia"
> szukać - czy jest w ustawie, czy może być [w ogóle]
> w umowie/regulaminie wynagradzania/...

dla jasnosci to odp. dla Gotfryda :-) okres składkowy ma znaczenie w ZUS-ie
a co do nagrody jubileuszowej regulamin i k.p :-) czy sie myle?
:-)

Sandra