  • 1. Data: 2003-03-17 09:32:07
    Temat: nagroda jubileuszowa - czy wliczać lata bezskładkowe ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    witam
    czy ktoś orientuje się czy do nagrody jubileuszowej należy wliczyć lata
    bezskładkowe ?

    jakie akty prawne normują przyznawanie nagrody jubileuszowej ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-03-17 22:32:48
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik plusz <p...@i...usun_spam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b545ge$qiq$...@a...news.tpi.pl...
    > jakie akty prawne normują przyznawanie nagrody jubileuszowej ?

    a kto ma tą nagrodę wypłacać ? i co do tego ma okres nieskładkowy ? hm ???

    Sandra

  • 3. Data: 2003-03-18 12:21:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Mar 2003, Sandra wrote:
    [...]
    >+ i co do tego ma okres nieskładkowy ? hm ???

    IM*H*O proste jak drut: jeśli określono że liczy się czas
    umowy o pracę to wliczać, jeśli czas wykonywania owej
    umowy to chyba nie.

    pzdr, Gotfryd
    (który w trakcie pracy miewał urlopy bezpłatne)

  • 4. Data: 2003-03-18 14:03:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Mar 2003, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    >+ IM*H*O proste jak drut: jeśli określono że liczy się czas
    >+ umowy o pracę to wliczać, jeśli czas wykonywania owej

    Erm... dla jasności: to była wypowiedź *wyłącznie* do
    pytania Sandry :) Nie wiem *gdzie* owego "określenia"
    szukać - czy jest w ustawie, czy może być [w ogóle]
    w umowie/regulaminie wynagradzania/...

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-03-18 16:00:58
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:Pine.WNT.4.50.0303181502450.-35477749-100000
    @k6-2.portezjan.zabrze.p
    l...
    > Erm... dla jasności: to była wypowiedź *wyłącznie* do
    > pytania Sandry :) Nie wiem *gdzie* owego "określenia"
    > szukać - czy jest w ustawie, czy może być [w ogóle]
    > w umowie/regulaminie wynagradzania/...

    dla jasnosci to odp. dla Gotfryda :-) okres składkowy ma znaczenie w ZUS-ie
    a co do nagrody jubileuszowej regulamin i k.p :-) czy sie myle?
    :-)

    Sandra