  • 1. Data: 2003-03-17 09:14:22
    Temat: Obywatelstwo - zrzeczenie ?
    Od: "Andrzej Bobolski" <b...@N...gazeta.pl>

    Czy możliwe jest zrzeczenie się obywatelstwa polskiego ? Jeżeli tak - to
    jakie kroki trzeba podjąć i w jakich urzędach ? Andrzej

  • 2. Data: 2003-03-17 09:18:44
    Temat: Re: Obywatelstwo - zrzeczenie ?
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

    Andrzej Bobolski <b...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Czy możliwe jest zrzeczenie się obywatelstwa polskiego ? Jeżeli tak - to
    > jakie kroki trzeba podjąć i w jakich urzędach ?

    tak. Napisz podanie do Prezydenta. art. 13 ustawy o obywatelstwie.
    Pośrednikiem jest wojewoda.

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna K.

  • 3. Data: 2003-03-17 11:11:24
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Justyna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tak. Napisz podanie do Prezydenta. art. 13 ustawy o obywatelstwie.
    > Pośrednikiem jest wojewoda.

    Pod warunkiem, że masz jeszcze inne obywatelstwo.
    Zapobiega to powstawaniu tzw. bezpaństwowców.
    pzdr,
    JarekM

  • 4. Data: 2003-03-17 11:21:10
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

    Jarosław Matejczuk <j...@j...net> wrote:

    > Pod warunkiem, że masz jeszcze inne obywatelstwo.
    > Zapobiega to powstawaniu tzw. bezpaństwowców.

    Co określają odpowiednie rozporządzenia. tego w pytaniu nie było. ;-P

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna K.

  • 5. Data: 2003-03-18 21:53:11
    Od: "Seba" <s...@n...box43.gnet.pl>

    > Pod warunkiem, że masz jeszcze inne obywatelstwo.
    > Zapobiega to powstawaniu tzw. bezpaństwowców.

    no a po wejściu Polski do UE ?
    Przecież będziemy mieli obywatelstwo europejskie, więc będzie można się
    zrzec polskiego ?

    pozdrawiam, Seba

  • 6. Data: 2003-03-20 09:44:41
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Seba wrote:

    > no a po wejściu Polski do UE ?
    > Przecież będziemy mieli obywatelstwo europejskie, więc będzie można
    > się zrzec polskiego ?

    A co to jest "obywatelstwo europejskie", bo nie słyszałem....

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,