  • 1. Data: 2009-05-07 09:15:59
    Temat: Zakup domeny a rezygnacja.
    Od: "Sl@eR" <f...@n...com>

    Witam!

    Kupiłem domenę w firmie x. Panel zarządzający nie działa. Jestem
    niezadowolony z usługi ale domena została zarejestrowana. Czy mogę
    zrezygnować z zakupu/rejestracji powołując się na prawo do rezygnacji z
    zakupu przez sieć Internet w ciągu 10 dni?

    --
    Pozdr.
    S.

  • 2. Data: 2009-05-07 09:17:51
    Temat: Re: Zakup domeny a rezygnacja.
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Sl@eR pisze:
> [...]
    > zrezygnować z zakupu/rejestracji powołując się na prawo do rezygnacji z
    > zakupu przez sieć Internet w ciągu 10 dni?
    Niezbyt, bo tu raczej są 2 rzeczy kupione - rejestracja domeny (nie do
    wycofania) oraz "obsługa domeny" - jak ci się nie podoba ich obsługa, to
    zmień na dowolnego innego operatora, lub przenieś domenę na swoje
    serwery named...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-05-07 09:28:39
    Od: "Sl@eR" <f...@n...com>

    BartekK pisze:

> [...]
    > wycofania) oraz "obsługa domeny" - jak ci się nie podoba ich obsługa, to
    > zmień na dowolnego innego operatora, lub przenieś domenę na swoje

    Chcę zrobić prosty rekord A i/lub CNAME. Teraz muszę specjalnie
    dodatkowe koszty ponosić, żeby to zrobić. A przecież rejestrator
    zapewniał mnie przez swoje strony www, że dostarcza m.in.:

    Stabilne i szybkie serwery DNS
    Ustawienia DNS
    Panel zarządzania

    Po opłaceniu okazało się to trochę rozbieżne z rzeczywistością.

    No cóż... nabity w butelkę. Czyli pozostaje tylko pożegnać ozięble firme
    x i przenieść domenę gdzieś indziej.

    Pozdr.
    S.

  • 4. Data: 2009-05-07 12:03:19
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Może zgłoś probelmy techniczne licząc, że coś z tym zrobia. A jeżeli nie,
    możesz chyba zerwac umowę pod pretekstem braku zgodności z umową.

    Pzdr, Wycior

  • 5. Data: 2009-05-07 12:16:00
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 07 May 2009 11:15:59 +0200, Sl@eR napisał(a):

> [...]
    > zrezygnować z zakupu/rejestracji powołując się na prawo do rezygnacji z
    > zakupu przez sieć Internet w ciągu 10 dni?

    Zakup na firmę czy "prywatnie"?

  • 6. Data: 2009-05-07 15:32:46
    Od: "Sl@eR" <f...@n...com>

    jureq pisze:

    > Zakup na firmę czy "prywatnie"?

    Zakup na firmę.

    Pozdr.
    S.

  • 7. Data: 2009-05-07 15:33:31
    Od: "Sl@eR" <f...@n...com>

    Wycior pisze:
    > Może zgłoś probelmy techniczne licząc, że coś z tym zrobia. A jeżeli nie,
    > możesz chyba zerwac umowę pod pretekstem braku zgodności z umową.
    >
    > Pzdr, Wycior

    Piszę na biuro@ i pomoc@ ale jak grochem o ścianę - zero kontaktu.

    Pozdr.
    S.