  • 1. Data: 2009-05-07 09:50:17
    Temat: Dzień dobry, tu ING...
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Dałem w Internecie dwa ogłoszenia o sprzedaży samochodu.
    Jakąś godzinę temu.
    Przed chwilą zadzwoniła babka z ING i zapytała się, czy jestem
    zainteresowany ubezpieczeniem emerytalnym czy czymś takim. Na moje
    pytanie skąd ma numer telefonu powiedziała, że z ogłoszenia.
    Na moją uwagę, że łamie ustawę o ochronie danych osobowych podziękowała
    i rozłączyła się.

    Piszę bo kurwica mnie bierze. Wrrrrrrrrrrr...............

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 2. Data: 2009-05-07 09:55:05
    Temat: Re: Dzień dobry, tu ING...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tapatik pisze:
> [...]
    > pytanie skąd ma numer telefonu powiedziała, że z ogłoszenia.
    > Na moją uwagę, że łamie ustawę o ochronie danych osobowych podziękowała

    Nie złamała ustawy o ochronie danych osobowych.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-05-07 10:02:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...adresu> napisał w wiadomości

    > Na moją uwagę, że łamie ustawę o ochronie danych osobowych podziękowała i
    > rozłączyła się.

    a konkretnie ktory punkt tej ustawy wg ciebie zlamala? ;)

  • 4. Data: 2009-05-07 10:13:34
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie złamała ustawy o ochronie danych osobowych.

    Chcesz powiedzieć, że takie zbieranie telefonów i dzwonienie jest
    dopuszczalne?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 5. Data: 2009-05-07 10:14:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tapatik pisze:

    > Chcesz powiedzieć, że takie zbieranie telefonów i dzwonienie jest
    > dopuszczalne?

    Ustawa o ochronie danych osobowych tego nie zabrania. Ustawa o
    przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawa o ochronie przyrody również.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-05-07 10:17:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie złamała ustawy o ochronie danych osobowych.

    Rozłączyła sie, bo z tonu wywnioskowała, ze tego ubezpieczenia i tak pewnie
    nie sprzeda. Ale zadnej ustawy co do zasady nie złamała. Sam numer telefonu
    przecież nie jest daną osobową.

  • 7. Data: 2009-05-07 10:19:48
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Chcesz powiedzieć, że takie zbieranie telefonów i dzwonienie jest
    > dopuszczalne?

    Równie dobrze mogłaby stuknąć w klawiaturę i zadzwonic pod powstały numer -
    przypadkowo twój.

    Co innego gdybyś wstawił auto do komisu podając im numer telefonu i
    właściciel komisu przekazał twój numer szwagierce z banku.

    --
    Pozdrawiam, Wycior

  • 8. Data: 2009-05-07 10:32:49
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > Nie złamała ustawy o ochronie danych osobowych.

    Dokladnie. Potraktuj to jako SPAM.... I tak mozna by to chyba scigac.
    Zgloszenie na policje, wniosek do operatora komunikacji itd...
    Ale czy warto? :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 9. Data: 2009-05-07 10:34:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Darek. pisze:

    > Dokladnie. Potraktuj to jako SPAM.... I tak mozna by to chyba scigac.
    > Zgloszenie na policje, wniosek do operatora komunikacji itd...
    > Ale czy warto? :)

    Nie warto - przede wszystkim zapoznaj się jaki SPAM jest karalny.
    Dzwonienie z ofertami póki co nie jest karalne.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-05-07 10:34:35
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 07 maj 2009 12:32
    (autor Darek.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gtudci$aee$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ale czy warto? :)