    From: "Easy" <e...@o...nospam.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wypowiedzenie, L4 i zasiłek
    Date: Thu, 7 May 2009 18:36:19 +0200

    Pogooglałam troszke ale odpowiedzi sa niejednoznaczne.

    Wiem ze dostarczone po doreczonym wypowiedzeniu zwolnienie lekarskie nie
    przedłuza okresu wypowiedzenia.
    To jest dla mnie jasne.
    Ale jesli sytuacja wyglada tak, ze wypowiedzenie jest miesięczne a
    zwolnienie jest np, przedłuzane co dwa tygodnie przez trzy miesiace.
    Co dzieje sie po okresie wypowiedzenia?
    Umowa wygasa. To jasne, ale kto przejmuje "opieke" nad chorym byłym juz
    pracownikiem?
    Na kogo lekarz ma wystawiać zwolnienia, zakładając iż pracownik wciąż jest
    na kolejnych zwolnieniach, ale nie jest juz pracownikiem w firmie?
    Jak długo w ogole taka sytuacja moze trwac?
    Jeśli choroba jest na tyle poważna, że zwolnienie przedłuża sie w sumie np
    do pół roku - co wtedy?

    E.