  • 1. Data: 2005-03-18 14:45:51
    Temat: wyniki przetargu
    Od: "Mariusz Pabis" <p...@p...onet.pl>

    Raz
    Dokladnie tydzien temu bylo otwarcie kopert. Wyniki przetargu dostalem faksem
    dzisiaj. Dokladnie tydzien po otwarciu kopert. Do kiedu mam sie prawo odwolac i
    czy tygodniowe opoznienie w powiadamianiu to zecz normalna.
    Dwa.
    W naszej ofercie omylkowo znalazl sie produkt, ktorego nie bylo w specyfikacji
    zamowienia. W niewielkim stopniu podnioslo cenowo to nasza oferte. Czy w tym
    przypadku mozna zastosowac Art.89 ust.1 pkt 2 Ustawy z dnia 29.01.2004.

    Kupa smiechu bo chodzi o tasme do drukarki OKI, ktorej i tak nie zamowia bo
    jej ni maja! (specyfikacja zamowienia zawierala tylko typy artykolow nie ich
    ilosc) Ponadto nie poproszono nas o korekte.

    Prosze o opinie,

    Pozdrawiam,
    Mariusz Pabis

  • 2. Data: 2005-03-19 09:36:43
    Temat: Re: wyniki przetargu
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Mariusz Pabis napisał(a):

> [...]
    > przypadku mozna zastosowac Art.89 ust.1 pkt 2 Ustawy z dnia 29.01.2004.

    Szczerze?
    Jak zawaliliście ofertę, to nie róbcie problemów zamawiającemu - bo
    procedura odwoławcza trwa, wymaga pracy i czasu. Znam przypadki, kiedy z
    powodu odwołań sprawa się ciągnęła i ciągnęła a potrzebnych
    usług/produktów nie było.

    I nie róbcie problemów konkurentom, bo jak znam życie to tylko
    przeciągniecie sprawę i nic nie wygracie.

    Przyjmijcie werdykt z pokorą i zapamiętajcie nauczkę na przyszłość.

    Ale to tylko moja opinia

    MAc

  • 3. Data: 2005-03-19 11:04:22
    Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    odwolac i
    > czy tygodniowe opoznienie w powiadamianiu to zecz normalna.
    Równie dobrze może to być miesiąc po otwarciu ofert.
    Protest wnosisz w terminie 7 dni od momentu gdy zapoznałeś się/miałeś
    możliwość zapoznania się z treścią rozstrzygnięci

> [...]
    > W niewielkim stopniu podnioslo cenowo to nasza oferte. Czy w tym
    > przypadku mozna zastosowac Art.89 ust.1 pkt 2 Ustawy z dnia 29.01.2004.
    Nie można ale jest obowiązek. Ustawa PZP nie pozostawia zamawiającemu wielu
    decyzji uznaniowych. Miał obowiązek odrzucić waszą ofertę - choćby była
    najtańsza

> [...]
    ich
    > ilosc) Ponadto nie poproszono nas o korekte.
    Nie mają prawa prosić was o zmianę treści oferty. Choćby chcieli to nie mogą

    Przed startem w przetargach proponuję choć raz przeczytać ustawę Prawo
    zamówień publicznych, lub zatrudnić speca od tego.

  • 4. Data: 2005-03-21 08:56:57
    Od: "Grzegorz Bednarczyk" <b...@p...onet.pl>

    Mariusz Pabis napisał:

    > Dokladnie tydzien temu bylo otwarcie kopert. Wyniki przetargu dostalem faksem
    > dzisiaj. Dokladnie tydzien po otwarciu kopert. Do kiedu mam sie prawo odwolac
    > i czy tygodniowe opoznienie w powiadamianiu to zecz normalna.

    Masz tydzień czasu od momentu powzięcia informacji o wynikach. Ale nie na
    odwołanie, tylko na protest. Dopiero od rozstrzygnięcia protestu możesz składać
    odwołanie (w ciągu pięciu dni tym razem, wpis od odwołania to w tym momencie
    coś ponad 6 tys. złotych, ale coś ma się zaraz zmienić). Inna kwestia to taka,
    że trudno się spodziewać, aby zamawiający ogłaszał wyniki przetargu w dniu
    otwarcia ofert - tydzień czasu to nie opóźnienie. On przecież musi zbadać
    oferty. I pamiętaj, że składając ofertę jesteś nią związany - zależnie od
    wartości zamówienia - od 30 do 90 dni.

> [...]
    > jej ni maja! (specyfikacja zamowienia zawierala tylko typy artykolow nie ich
    > ilosc) Ponadto nie poproszono nas o korekte.

    Bo nie można poprosić o korektę. Art. 87 ust. 1 się kłania. I tak, w tym wypadku
    zamawiający moim zdaniem, z formalnego punktu widzenia, winien zastosować zapis
    art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych.

    Pozdrowienia
    Grzegorz Bednarczyk

  • 5. Data: 2005-03-26 20:26:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 18 Mar 2005 15:45:51 +0100, "Mariusz Pabis"

    >Dokladnie tydzien temu bylo otwarcie kopert. Wyniki przetargu dostalem faksem
    >dzisiaj. Dokladnie tydzien po otwarciu kopert. Do kiedu mam sie prawo odwolac i
    >czy tygodniowe opoznienie w powiadamianiu to zecz normalna.
    Jakie tygodniowe opoznienie? Po otwarciu ofert nastepuje procedura
    zapoznania sie z ich trescia, weryfikacja z trescia przetargu,
    odrzucenie zlych ofert, rozpatrzenie i wybor wsrod prawidlowych. To
    wszystko wymaga czasu. A minelo dopiero 5 dni roboczych.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum