  • 1. Data: 2005-03-18 13:29:12
    Temat: Falszywe zeznania a decyzja sadu
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Podczas najblizszego posiedzenia sadu mam zamiar podniesc temat falszywych
    zeznan powoda (lub jak kto woli zeznan niezgodnych ze stanem faktycznym) i w
    zwiazku z tym wniesc o ponowne przesluchanie powoda po odebraniu
    przyrzeczenia.
    Zdaje sobie sprawe, ze sad moze kazdy wniosek strony odrzucic wiec tutaj nie
    mam oczywiscie zamiaru kwestionowac kompetencji Sadu.
    Moje pytania brzmia:

    1.Czy Sad moze nakazac mi przed przesluchaniem szczegolowo okreslic czego
    poswiadczenia nieprawdy dotycza czy powinno wystarczyc ogolne okreslenie
    tresci ktore uwazam za nieprawdziwe i ktorych potrafie dowiesc ze sa
    niezgodne ze stanem faktycznym.

    2. Czy odmowa Sadu w tej materii moze byc uznana za uchybienie proceduralne
    jesli wykarze zwiazek .

    Sprawa jest wrecz specyficzna, sedzina ewidentnie dziala na korzysc strony
    powodowej i choc wielokrotnie wykazalem ze jest to niezgodne z prawem robi
    caly czas to samo.

    Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.
    Maver