    From: "Grzegorz Bednarczyk" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyniki przetargu
    Date: 21 Mar 2005 09:56:57 +0100

    Mariusz Pabis napisał:

    > Dokladnie tydzien temu bylo otwarcie kopert. Wyniki przetargu dostalem faksem
    > dzisiaj. Dokladnie tydzien po otwarciu kopert. Do kiedu mam sie prawo odwolac
    > i czy tygodniowe opoznienie w powiadamianiu to zecz normalna.

    Masz tydzień czasu od momentu powzięcia informacji o wynikach. Ale nie na
    odwołanie, tylko na protest. Dopiero od rozstrzygnięcia protestu możesz składać
    odwołanie (w ciągu pięciu dni tym razem, wpis od odwołania to w tym momencie
    coś ponad 6 tys. złotych, ale coś ma się zaraz zmienić). Inna kwestia to taka,
    że trudno się spodziewać, aby zamawiający ogłaszał wyniki przetargu w dniu
    otwarcia ofert - tydzień czasu to nie opóźnienie. On przecież musi zbadać
    oferty. I pamiętaj, że składając ofertę jesteś nią związany - zależnie od
    wartości zamówienia - od 30 do 90 dni.

    > W naszej ofercie omylkowo znalazl sie produkt, ktorego nie bylo w specyfikacji
    > zamowienia. W niewielkim stopniu podnioslo cenowo to nasza oferte. Czy w tym
    > przypadku mozna zastosowac Art.89 ust.1 pkt 2 Ustawy z dnia 29.01.2004.
    >
    > Kupa smiechu bo chodzi o tasme do drukarki OKI, ktorej i tak nie zamowia bo
    > jej ni maja! (specyfikacja zamowienia zawierala tylko typy artykolow nie ich
    > ilosc) Ponadto nie poproszono nas o korekte.

    Bo nie można poprosić o korektę. Art. 87 ust. 1 się kłania. I tak, w tym wypadku
    zamawiający moim zdaniem, z formalnego punktu widzenia, winien zastosować zapis
    art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych.

    Pozdrowienia
    Grzegorz Bednarczyk