  • 1. Data: 2005-07-25 09:23:30
    Temat: wisza mi kase - co dalej zrobic ?
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    firma A wisi mi kase za wykonana usluge

    wyslalem:
    - wezwanie 1
    - wezwanie 2

    dostalem od nich pismo (po pol roku od wykonania uslugi) ze jej nie
    potrzebowali tak wlasciwie, i tak nie dzialalo to co zrobilem :)

    wyslalem w maju 2005:
    - wyjasnienie ze mnie to nieobchdzi i ze w momencie "oddawania" uslugi
    wszystko piknie dzialalo, i dalem mniejsza cene liczac na dalsza wspolprace
    do ktorej nie doszlo

    nie dostalem odpowiedzi na moje pismo... po prostu zamilkli .... i co dalej
    mam zrobic ?

    moj blad:
    - nie mam zlecenia na pismie ze mam wykonac usluge
    - wszystko bylo zalatwiane "na gebe" z pracownikiem ktory juz u nich nie
    pracuje

    - czy mozna jakos sprawdzic czy fakture zaliczyli w koszty ?
    - w jednym z pism od nich proponuja maly procent pelnej kwoty za moja
    usluge
    - w drugim z pism, pisza ze nic nie dostane

    co mozna dalej z tym fantem zrobic ? jestem "mala firma" jednoosobowa a oni
    maja biuro prawne i pewnie kilku prawnikow na etacie :(

  • 2. Data: 2005-07-25 12:54:52
    Temat: Re: wisza mi kase - co dalej zrobic ?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Dexter-Labolatory wrote:

    > co mozna dalej z tym fantem zrobic ? jestem "mala firma" jednoosobowa a oni
    > maja biuro prawne i pewnie kilku prawnikow na etacie :(

    Ja w podobnej sytuacji zrobilem tak - poszedlem do prawnika, zlecilem
    wszystko. Zalozylem sprawe. Teraz sprrawa trafila w rece komornika,
    ktory juz sobie po swojemu problem rozwiaze. Ze zaplace za to wszytko?
    No coz, wole odebrac X i zaplacic Y zeby mi zostalo X-Y, niz nie miec z
    tego absolutnie nic.

    Masz faktury? Masz wezwania? Na ktores wezwanie odpowiedzieli na pismie,
    ze "ptracy nie przyjmuja bo costam costam" to teraz sie moga cmoknac -
    przed sadem sprawa prosta - wzieli, a placic nie chca.

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x

  • 3. Data: 2005-07-25 13:01:28
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    mariposa doux <m...@g...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > za to wszytko? No coz, wole odebrac X i zaplacic Y zeby mi zostalo
    > X-Y, niz nie miec z tego absolutnie nic.

    Jesli komornik ściągnie pieniądze, to powinieneś dostać od niego X+Y, a
    dłużnik powinien zapłacić X+Y+Z.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Elfy do rezerwatu!

  • 4. Data: 2005-07-25 14:34:47
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    > dłużnik powinien zapłacić X+Y+Z.

    ...+K - za klauzulę

    :-)

  • 5. Data: 2005-07-25 16:21:47
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "czarny" <c...@e...pl> naskrobał/a w

    > ...+K - za klauzulę

    K jest już w Y. :)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Warning: Dates in Calendar are closer than they appear.