  • 1. Data: 2006-11-11 17:53:47
    Temat: wynajem autokaru - odpowiedzialność
    Od: "ana" <a...@p...onet.pl>

    Mam wątpliwość. Jako osoba prywatna wynajmuję autokar dla 48 osób. I się
    zastanawiam nad czymś takim - gdyby się coś stało, to odpowiadam za to ja
    jako organizator, czy przewoźnik od którego wynajmuję autokar? Czy powinnam
    jako osba prywatna ubezpieczyć te wszystkie osoby, dla których wynajmuję
    autokar?
    pozdrawiam,
    a.

  • 2. Data: 2006-11-11 18:15:38
    Temat: Re: wynajem autokaru - odpowiedzialność
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czy powinnam
    > jako osba prywatna ubezpieczyć te wszystkie osoby, dla których wynajmuję
    > autokar?

    Przewoźnik świadczący takowe usługi powinien mieć wykupione ubezpieczenie
    NW.

    +inż.lewa+

  • 3. Data: 2006-11-11 20:12:33
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):
    > Przewoźnik świadczący takowe usługi powinien mieć wykupione
    > ubezpieczenie NW.

    A jeśli do wypadku dojdzie w wyniku usterki autokaru, w szczególności z
    powodu jego złego stanu technicznego który powinien skutkować
    niedopuszczeniem do ruchu?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-11-11 20:59:19
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > A jeśli do wypadku dojdzie w wyniku usterki autokaru, w szczególności z
    > powodu jego złego stanu technicznego który powinien skutkować
    > niedopuszczeniem do ruchu?

    Pojazd ma ważne badania + policjanci go sprawdzili = jest sprawny.

    +inż.lewa+