  • 1. Data: 2006-11-11 17:53:45
    Temat: mieszkanie w kamienicy - ryzyko???
    Od: "komorowa" <k...@i...net.pl>

    witam

    jestem na etapie szukania mieszkania do kupienia. jak to jest z mieszkaniami
    w kamienicy?? obawiam sie ze moglby sie w przyszlosci odnalezc jej
    wlasciciel i roscic sobie do niej prawo windujac np. wysokosc czynszu tak
    jak to mialo miejsce na ul. Konduktorskiej. jak sprawdzic stan prawny
    kamienicy aby miec pewnosc ze cos takiego mnie nie spotka.???

    pzdr

    mk

  • 2. Data: 2006-11-11 23:47:43
    Temat: Re: mieszkanie w kamienicy - ryzyko???
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    metti napisał(a):
    > Szanowny/a komorowa wklepał/a:

    > ehhh, Wam to się wydaje, że każdy z Warsiawy....

    To chamy nam zawsiarzyły Warszawę. Teraz mówią na nią warsiawa lub
    warszawka. Ale to te chamy tylko tak mówią.

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2006-11-12 02:12:14
    Od: metti <m...@b...pl>

  • 4. Data: 2006-11-13 16:28:06
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    komorowa napisał(a):
    > witam
    >
    > jestem na etapie szukania mieszkania do kupienia.

    To w końcu chcesz to mieszkanie kupić, czy wynająć?

> [...]
    > jak to mialo miejsce na ul. Konduktorskiej. jak sprawdzic stan prawny
    > kamienicy aby miec pewnosc ze cos takiego mnie nie spotka.???

    Z tego co przeczytałem na stronie http://www.konduktorska18.waw.pl/ to
    osoby te nie są właścicielami mieszkań w których mieszkają tylko je
    wynajmują. Jeśli więc szukasz mieszkania do kupienia to przypadek ul.
    Konduktorskiej jest chybiony.

    pozdr

    Radek

  • 5. Data: 2006-11-23 23:30:01
    Od: l...@g...com

    Kaja napisał(a):

    > To chamy nam zawsiarzyły Warszawę. Teraz mówią na nią warsiawa lub
    > warszawka. Ale to te chamy tylko tak mówią.

    Uua, to według tego pięknego kategorycznego sądu, z Jaremy
    Stępowskiego też kawał chama był...

  • 6. Data: 2006-11-23 23:55:33
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    l...@g...com napisał(a):

    > Uua, to według tego pięknego kategorycznego sądu, z Jaremy
    > Stępowskiego też kawał chama był...

    Fajny, wesoły artysta był.

    Wiesz dlatego tak napisałam? Pare dni przed napisaniem tego co napisałam
    w stukowalam kod na domofonie przed blokiem i patrzę, a ja mam palec w
    gilach. Spojrzałam dokladniej na ta płytke domofonu, a ona jest cała
    wysmarowana gilami. Idzie sąsiad, a ja mu mówię, żeby nie dotykał do
    domofonu. On spojrzał na ten domofon i też się zdenerwował i powiedział:
    "Chamy zawsiarzyły nam Warszawę".

    --
    animka