  • 1. Data: 2005-11-23 12:31:39
    Temat: darowizna ziemi
    Od: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl>

    Mam problem z przekazaniem mi przez rozdziców częsci gospodarstwa roolnego.
    Mam 15 ha ziemi a rodzice mają 0.5 ha. Gdyby mieli więcej niż cały hektar to
    mogliby mi przekazać tą ziemię jako uzupełnienie gospodarstwa bez podatku.
    Byłem w skarbówce i panienka (obrażona jak w komunie) powiedziała, że trzeba
    zapłacić i między wierszami żebym sie odpierdolił jako złodziej, malwersant
    i naciągacz biednych ludzi.

    Czy ktos pomógłby mi ustalić jak jest naprawdę i czy da się to ewentualnie
    obejść w zgodzie z prawem?

    Marek