  • 1. Data: 2005-11-23 12:04:14
    Temat: ksiazeczki M - PKO
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    Po wielu latach oszczedzania wielu z nas zostalo pokrzywdzonych, ale coz ...

    Premii gwarancyjnej bez zakupu mieszkania wybrac nie mozna, kiedy wiec juz
    mi sie udalo kupic mieszkanie ...zaczely sie schody ...

    - skladam podanie o ponowne naliczenie we wrzesniu

    - wysylaja je do mojego odzdzialu poczta (30dni)

    - wraca naliczenie w pazdzierniku

    - skladam podanie o likwidacje ksiazeczki i wyplate premii

    - wysylaja do mojego oddzialu (30 dni)

    - wraca, z nowym naliczeniem 100zl nizszym ... !!!

    Dlaczego ???

    Bo Pani ktora mimo ze robila zaswiadczenie 14 pazdziernika wyliczyla mi je
    na dzien w ktorym zlozylem podanie, a ze zmienil sie kwartal, wiec zmienila
    mi sie rowniez stawka.

    Co z tego ze wystawione zaswiadczenie juz bylo nie aktualne w momencie jego
    pisania, przeciez o to chodzi zeby bylo wszystko wg procedury :-)))

    Czy ja moze czegos nie rozumiem ?

  • 2. Data: 2005-11-24 11:53:11
    Temat: Re: ksiazeczki M - PKO
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Wylicza sie z dnia złozenia wniosku o wyplate premi.

    Rodzinie tak samo, gdy chcielismy sie dowiedziec ile to bedzie jedna kwote,
    a jak doszlo do realizacji 3-4 mce później inną.
    Na szczęście niewiele większa.
    Bo zmienil sie statystyczny koszt 1 m2 podawany bodaj kwartalnie przez GUS