  • 1. Data: 2005-11-23 12:59:17
    Temat: co robić gdy hurtownia lub producent ????
    Od: "kuba" <s...@g...pl>

    Co robić gdy hurtownia lub producent nie wywyiazuje sie z terminu dostawy
    ?????
    ma uchodzic im to na sucho ????

  • 2. Data: 2005-11-23 13:00:57
    Temat: Re: co robić gdy hurtownia lub producent ????
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    kuba wrote:

    > Co robić gdy hurtownia lub producent nie wywyiazuje sie z terminu
    > dostawy ?????
    > ma uchodzic im to na sucho ????

    Zajrzeć do pisemnej umowy i przeczytać co tam pisze o karach za
    opóźnienie dostawy.

  • 3. Data: 2005-11-23 13:06:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jureq napisał(a):

    > Zajrzeć do pisemnej umowy i przeczytać co tam pisze o karach za
    > opóźnienie dostawy.

    Lub zmnienić hurtownię.

    j.

  • 4. Data: 2005-11-23 13:55:32
    Od: "kuba" <s...@g...pl>

    hehe gdyby to bylo takie proste to jedyny dystrybutor w Polsce a inwetor
    wymaga tylko tego produktu ktory maja w ofercie a produktu nie da sie
    zmienic takie pokrecone toszke

  • 5. Data: 2005-11-23 14:27:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    kuba napisał(a):

    > hehe gdyby to bylo takie proste to jedyny dystrybutor w Polsce a inwetor
    > wymaga tylko tego produktu ktory maja w ofercie a produktu nie da sie
    > zmienic takie pokrecone toszke

    Tak więc nie pozostaje nic innego niż zgrzytać zębami ;P

    j.

  • 6. Data: 2005-11-23 16:07:22
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Tak więc nie pozostaje nic innego niż zgrzytać zębami ;P

    Troche mnie te mechanizmy rynkowe w naszym kraju zaczynaja denerwowac. Prawo
    powinno chronic ludzi przed wyznaczaniem zbyt odleglych terminow i
    niedotrzymywaniem istniejacych... wlasnie na wypadek takiej sytuacji, gdy
    ktos ma wylacznosc na dany produkt i zawiera w umowie takie warunki, ze moze
    robic co chce. Nie wiem, czy w tej sytuacji brak w umowie klauzul
    odpowiedzialnosci dostawcy nie jest nieuczciwa praktyka (z punktu widzenia
    prawa, bo moralnie, to wiadomo)... Nie wspomne o supermarketach,
    obracajacych nie swoimi pieniedzmi w celu uzyskania zysku, dzieki ktoremu
    moga obnizac marze prawie do zera...

    Pozdrawiam,

    Tiger