  • 1. Data: 2004-03-19 17:47:27
    Temat: wymiar urlopu
    Od: "konradk" <k...@p...pl>

    Witam,
    wiem, ze temat byl juz niejednokrotnie poruszany, ale nie doszukalem sie
    podobnego problemu i bardzo prosze osoby znajace sie na prawie pracy o
    policzenie przyslugujacego wymiaru urlopu:
    - liceum ogolnoksztalcace,
    - szkola pomaturalna - DWUSEMESTRALNA,
    - 3 mies. umowa o prace,
    - 12 mies. zas. sł. wojsk.
    - 6 mies. bezrobocie
    - 3 lata - umowa o prace.

    Wg mojej ksiegowej nalezy mi sie 20 dni urlopu, a 26 od stycznia 2006 r.! Wg
    mnie coś mi tu nie gra (?)

    wielkie dzieki
    konradk

    ps. niestety pani w inspekcji pracy nie chciala mi pomoc :)

    www.fundi.pl ciekawe?

  • 2. Data: 2004-03-19 18:13:35
    Temat: Re: wymiar urlopu
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "konradk" <k...@p...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > sie podobnego problemu i bardzo prosze osoby znajace sie na prawie
    > pracy o policzenie przyslugujacego wymiaru urlopu:

    4 lata.

    > - szkola pomaturalna - DWUSEMESTRALNA,

    szkoły policealnej - 6 lat, ale nie wiem czy to można tak liczyć.

    > - 3 mies. umowa o prace,

    3 miesiące.

    0

    0

    > - 3 lata - umowa o prace.

    3 lata.

    > Wg mojej ksiegowej nalezy mi sie 20 dni urlopu, a 26 od stycznia
    > 2006 r.! Wg mnie coś mi tu nie gra (?)

    Jeżeli ta szkoła pomaturalna się liczy to masz 9 lat i 3 misiace, od
    przyszłego roku będziesz miał przysługującego urlopu.
    Jeśli nie, to 7 lat i 3 miesiace.

    Ale!

    Kodeks pracy
    Art. 155. § 2. Jeżeli pracownik pobierał naukę w czasie zatrudnienia, do
    okresu pracy, od którego zależy wymiar urlopu, wlicza się bądź okres
    zatrudnienia, w którym była pobierana nauka, bądź okres nauki, zależnie
    od tego, co jest korzystniejsze dla pracownika.

    Jeżeli jednocześnie się uczyłeś i pracowałeś, to te okresy się nie
    sumują.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dzien bez wspomnienia o Babylon 5, to dzien stracony.