  • 1. Data: 2004-03-19 15:01:19
    Temat: KOMORNIK
    Od: "Jogin" <n...@t...pl>

    Co radzicie?
    Moja sprawa wyglada nastepujaco.
    Mialem kiedys telefon w ERAGSM na abonament, to bylo 5 lat temu jak mozna
    bylo podpisac umowe bez okazywania dokumentu ze sie pracuje.
    W ktoryms momencie nie zaplacilem jednego rachunku , pozniej drugiego i
    kolejnego. W sumie nazbieralo sie z 1300Pln.
    Nie placilem tych rachunkow, telefon mi odcieli.
    Przychodzily jakies powiadomienia, ale ja je wyrzucalem do smieci.
    Minelo kilka lat, dokladnie chyba 5 i w koncu komornik zablokowal mi moje
    konto bankowe. Po odbyciu rozmowy z Pania komornik dowiedzialem sie ze mam
    do zaplacenia juz 3900Pln z odsetkami. Pisalem pismo o umozenie odsetek ,
    ale bez wiekszej mocy, odrzucono moja prosbe.
    Nie zasiegalem rady zadnego prawnika, i teraz splacam w ratach to
    zadluzenie.
    Jest jeszcze jakas mozliwosc, abym mogl ubiegac sie o umozenie tych odsetek?
    W koncu jak podpisywalem umowe to nie pracowalem i ERAGSM wiedziala o tym.
    Bardzo prosze o rade i z gory bardzo dziekuje za kazda wskazowke w tej
    sprawie.
    Ze slonecznymi pozdrowieniami
    Jogin
    GG 7806822

  • 2. Data: 2004-03-19 15:13:05
    Temat: Re: KOMORNIK
    Od: "salton" <s...@t...pl>

> [...]
    > W koncu jak podpisywalem umowe to nie pracowalem i ERAGSM wiedziala o tym.
    > Bardzo prosze o rade i z gory bardzo dziekuje za kazda wskazowke w tej

    dogaduj sie z wierzycielem

    ale marna szansa choc mysle ze jak zaplacisz kwote glowna i czesc odsetek -
    kto wie

    salto

  • 3. Data: 2004-03-19 18:05:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jogin wrote:

    > W ktoryms momencie nie zaplacilem jednego rachunku , pozniej drugiego i
    > kolejnego. W sumie nazbieralo sie z 1300Pln.

    3 rachunki i 1300 zł, nieźle...

    [ciach]

    > Jest jeszcze jakas mozliwosc, abym mogl ubiegac sie o umozenie tych odsetek?
    > W koncu jak podpisywalem umowe to nie pracowalem i ERAGSM wiedziala o tym.

    Primo: nie wiedzieli, że nie pracujesz, tylko nie wiedzieli, czy pracujesz.

    Secundo: nawet jeśli by nie wiedzieli, to co z tego? Umowę podpisujesz -
    i należy się z niej wywiązać. Jak nie pracujesz to myślisz, że wszystko
    należy ci się za darmo? DO ROBOTY SIĘ WEŹ, a nie gadaj ciągle przez
    komórkę!

  • 4. Data: 2004-03-20 14:34:11
    Od: "Jogin" <n...@t...pl>

> [...]
    > i należy się z niej wywiązać. Jak nie pracujesz to myślisz, że wszystko
    > należy ci się za darmo? DO ROBOTY SIĘ WEŹ, a nie gadaj ciągle przez

    Dziekuje za ten marny wywod.
    Moja sprawa jest stara, moze nie czytales uwaznie mojego posta.
    Wiec Twoje wywody dotyczace pracy sa tu nie na miejscu.
    Skad wiesz czym sie teraz zajmuje?
    A jesli nawet rozmawiam duzo przez komorke to jest to mija prywatna sprawa.

    Smieszny jestes, do roboty moze Ty chodzisz zakladajac kalosze co rano.
    Ja jestem stworzony do wyzszych aspiracji, po prostu pracuje tworczo, a nie
    tyram w robocie.
    Pozdrawiam
    Jogin

  • 5. Data: 2004-03-20 15:35:30
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl>

    Jogin <n...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > W koncu jak podpisywalem umowe to nie pracowalem i ERAGSM wiedziala o tym.
    > Bardzo prosze o rade i z gory bardzo dziekuje za kazda wskazowke w tej

    Jakbyś podał jakiś merytoryczny powód dla którego mają ci cokolwiek darować.
    Tomek

  • 6. Data: 2004-03-20 15:37:23
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Jogin" <n...@t...pl> naskrobał/a w

    > Smieszny jestes, do roboty moze Ty chodzisz zakladajac kalosze co
    > rano. Ja jestem stworzony do wyzszych aspiracji, po prostu pracuje
    > tworczo, a nie tyram w robocie.

    A tam, na wysokości rachunków to się już nie płaci?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Aby byc soba trzeba byc kims.

  • 7. Data: 2004-03-20 15:58:13
    Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Użytkownik "Jogin" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Smieszny jestes, do roboty moze Ty chodzisz zakladajac kalosze co rano.
    > Ja jestem stworzony do wyzszych aspiracji, po prostu pracuje tworczo, a

    Nie wiedziałem, że złodziejstwo to praca twórcza:).

  • 8. Data: 2004-03-20 17:24:08
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

> [...]
    >
    > Smieszny jestes, do roboty moze Ty chodzisz zakladajac kalosze co rano.
    > Ja jestem stworzony do wyzszych aspiracji, po prostu pracuje tworczo, a

    skoro nie szanujesz swojego podpisu i nie wywiązujesz się z umowy to ci
    jeszcze więzienie powinni dopier.. tam może nauczą cie odpowiedzialności

  • 9. Data: 2004-03-20 19:54:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tomek tarasiuk wrote:

    > Jakbyś podał jakiś merytoryczny powód dla którego mają ci cokolwiek darować.

    No nie widziałeś? On jest stworzony do wyższych celów, obibok jeden,
    gigolo za dychę ;)

  • 10. Data: 2004-03-20 19:54:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PAweł wrote:

    > Nie wiedziałem, że złodziejstwo to praca twórcza:).

    O kreatywnej księgowości nie słyszałeś? ;)