  • 1. Data: 2004-11-02 14:32:38
    Temat: wymiana prawa jazdy
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Czesc,

    Nie za bardzo wiem czy to ta grupa, ale nic innego mi nie pasuje.
    Zgodnie z jakas-tam ustawa mam wymienic prawo jazdy do konca tego roku,
    ale szczerze mowiac nie bardzo mam mozliwosci. Zastanawiam sie, czy
    jesli nie wymienie prawa jazdy do konca tego roku, to po 1 stycznia ono
    mi przepada - musze robic jeszcze raz kurs, czy po prostu nie moge go
    uzywac, bo jest niewazne, natomiast w kazdej chwili i tak bede go mogla
    wymienic?

    olga

    --
    http://www.olga.dobczyce.net -> o podróżach mych do Rosji [głównie]
    oraz innych krajach byłego ZSRR

  • 2. Data: 2004-11-02 15:31:00
    Temat: Re: wymiana prawa jazdy
    Od: "Big Jack" <u...@o...fdfyez.dalxecla.aw>

    W wiadomości: news:cm85tl$86v$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Wilhelmina* napisał(a):

    > po prostu nie moge go
    > uzywac, bo jest niewazne, natomiast w kazdej chwili i tak bede go
    > mogla
    > wymienic?

    Właśnie tak
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 3. Data: 2004-11-03 07:43:31
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cm85tl$86v$1@nemesis.news.tpi.pl>, Wilhelmina wrote:

> [...]
    > mi przepada - musze robic jeszcze raz kurs, czy po prostu nie moge go
    > uzywac, bo jest niewazne, natomiast w kazdej chwili i tak bede go mogla

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/0640.htm

    Mam jeszcze jedno pytanie. Natknęłam się na taką stronę:
    http://powiat.pabianice.pl/metadot/index.pl?iid=2167
    &isa=Category

    gdzie piszą, że:
    "Okres ważności na jaki zostały wydane dotychczasowe dokumenty praw
    jazdy, jak i zakres wyszczególnionych w nich uprawnień, zostaje
    zachowany na nowych dokumentach, o ile są zgodne z danymi w aktach
    ewidencyjnych kierowcy. Oznacza to, że jeśli np. na dokumencie prawa
    jazdy określony został jego bezterminowy okres ważności, a brak jest w
    dokumentacji orzeczenia lekarskiego potwierdzającego ten fakt lub
    orzeczenie zawiera inny termin ważności nowy dokument zostanie wydany
    na okres wynikający z aktualnego orzeczenia lekarskiego, które osoba
    winna dostarczyć na wezwanie urzędu."

    Jaka jest podstawa prawna? I gdzie wymienia się prawo jazdy: tam,
    gdzie zostało wydane stare, czy tam gdzie się jest zameldowanym?

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę