    From: "UBS" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymeldunek - proszę o pomoc
    Date: Sun, 17 Sep 2006 10:46:36 +0200

    wyprowadził się do mnie.Czy istnieje mozliwość,ze jego była żona
    ma prawo go wymeldowac,ponieważ tam nie śpi,czy nie mieszka,bo
    doszły mnie takie słuchy?

    Teoretycznie mozna, ale droga jest bardzo długa. Moja znajoma chce sie
    pozbyć swojego byłego, kilka razy na adresie była Policja aby stwierdzić, że
    tam nie przebywa (brak ubrań, kosmetyków) itp rzeczy należących do byłego.
    Powodem takich odwiedzin Policji było wczesniejsze naruszenie nietykalności
    cielesnej znajomej. Nie zamieszkiwanie w lokalu (dowodem są protokoły z
    wizyt Policji) jest oczywiście jednym z elementów zmierzających do oddania
    sprawy do sądu o wymeldowanie. Przed nią jeszcze długa droga i nie wiadomo
    jak sie skończy.