  • 11. Data: 2006-10-03 18:39:28
    Temat: Re: wymeldowanie na bruk?
    Od: tresea <t...@p...onet.pl>

    > A czy to moja wina, że taki jest?

    Czy ja gdzies napisalam, ze to czyjas wina? Oczywiscie, ze nie jest
    Twoja wina, ani nikogo innego, tylko jego samego

    > Urzędu rejestrującego wymeldowanie nie interesuje, gdzie ta osoba będzie
    > meldować się teraz - to nie ich sprawa i takie pytanie w ogóle nie pada
    > (nie istnieje coś takiego, jak "wymeldowanie dokądś").

    I wlasnie o to mi chodzilo, dziekuje za informacje

    > Nie będzie.

    No nie wiem czy wlasciciel kamienicy tak chetnie kogos zamelduje

  • 12. Data: 2006-10-03 18:44:17
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    tresea wrote:
    > No nie wiem czy wlasciciel kamienicy tak chetnie kogos zamelduje

    Zapewne niechętnie, bo to nie jego kompetencje. Od meldowania jest
    burmistrz.

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2006-10-03 19:43:04
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > No nie wiem czy wlasciciel kamienicy tak chetnie kogos zamelduje

    albo nie rozumiesz problemu wlasnosci, albo masz tendencje do ściemniania.
    Jesli matka ma prawo do lokalu w jakiejs formie, to bedzie tam mozna za jej
    zgoda zameldowac jej syna czy kogokolwiek sobie zechce, ba, nawet solidnym
    wykroczeniem jest, jesli człowiek tam mieszka a nie jest zameldowany! :)

    Wojtek

  • 14. Data: 2006-10-03 19:49:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tresea wrote:

    > No nie wiem czy wlasciciel kamienicy tak chetnie kogos zamelduje

    Argh...

    A co on ma do tego?

    Najemca idzie do urzędu z osobą meldowaną, okazuje na odczepnego umowę i
    tyle.

  • 15. Data: 2006-10-03 19:55:22
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    fotech wrote:
    > Jesli matka ma prawo do lokalu w jakiejs formie, to bedzie tam mozna za jej
    > zgoda zameldowac jej syna

    Nie do końca. Bez jej zgody też można, ale we współpracy z matką łatwiej
    załatwić formalność p.t. "potwierdzenie przebywania w lokalu przez osobę
    dysponującą tytułem prawnym".

    > czy kogokolwiek sobie zechce,

    Nie do końca. Kogokolwiek, kto tam mieszka.

    -------------------+
    -------------------+

  • 16. Data: 2006-10-03 20:28:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Nie do końca. Kogokolwiek, kto tam mieszka.

    Może tak: może zameldować każdego, ale wolno jej tylko tych, co
    mieszkają (i tych musi zameldować) ;)

  • 17. Data: 2006-10-03 21:00:32
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > No nie wiem czy wlasciciel kamienicy tak chetnie kogos zamelduje
    Właściciel to się ucieszy. Teraz mieszka ktoś niemeldowany u niego. Ten ktoś
    zużywa wodę i produkuje śmieci. Teraz za to nie placi, bo nie ma jak naliczyć
    oplaty. Jak będzie zameldowany to właściciel doliczy do czynszu oplaty za
    jeszcze jedną osobę. Proste jak gospodarka rynkowa. Tomek

  • 18. Data: 2006-10-03 21:46:57
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Andrzej Lawa napisał:
    > Może tak: może zameldować każdego, ale wolno jej tylko tych, co
    > mieszkają (i tych musi zameldować) ;)

    Też źle. Matka nie może nikogo zameldować, toż to pod 227kk podpada ;)

    (zakładając że matka, jak 99.9% Matek Polek, nie piastuje akurat
    przypadkiem właściwego miejscowo urzędu)

    -------------------+
    -------------------+

  • 19. Data: 2006-10-04 08:26:07
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    > Właściciel to się ucieszy. Teraz mieszka ktoś niemeldowany u niego.

    No i w czym problem?

    Ten ktoś
    > zużywa wodę i produkuje śmieci. Teraz za to nie placi, bo nie ma jak
    > naliczyć
    > oplaty.

    A to meldunek jest konieczny do naliczenia opłaty? Co za bajki wypisujesz.

    Jak będzie zameldowany to właściciel doliczy do czynszu oplaty za
    > jeszcze jedną osobę. Proste jak gospodarka rynkowa. Tomek

    Co ma meldunek do opłat? Nie wiem, pewnie w twojej pokręconej teorii ma. Dla
    opłat wystarczy deklaracja liczby osób zamieszkującej lokal.

  • 20. Data: 2006-10-05 07:53:37
    Od: TJE <o...@o...at>

    > Urzędu rejestrującego wymeldowanie nie interesuje, gdzie ta osoba będzie
    > meldować się teraz - to nie ich sprawa i takie pytanie w ogóle nie pada
    > (nie istnieje coś takiego, jak "wymeldowanie dokądś").

    Niewiem jak jest teraz ale jak pare lat temu się wymeldowywałem to
    dostałem jakiś druk do wypełnienia i trzeba było podać nowe miejsce
    zamieszkania. Podobno miała to być informacja dla wojska żeby wiedzieli
    gdzie mnie szukać.