  • 1. Data: 2004-07-06 17:19:08
    Temat: 3ha czy 1 ha?
    Od: "Aneti" <a...@i...pl>

    Witam serdecznie!
    Czy ktoś mógłby mi powiedziec jakie warunki należy spełnic aby być
    rolnikiem, płatnikiem KRUS? Ile trzeba miec ziemi 3 ha czy też 1 ha?
    dzieuje z góry
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-06 18:57:25
    Temat: Re: 3ha czy 1 ha?
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Aneti" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie!
    > Czy ktoś mógłby mi powiedziec jakie warunki należy spełnic aby być
    > rolnikiem, płatnikiem KRUS? Ile trzeba miec ziemi 3 ha czy też 1 ha?

    rt. 7. (18) 1. Ubezpieczeniu wypadkowemu, chorobowemu i macierzyńskiemu
    podlega z mocy ustawy:

    1) rolnik, którego gospodarstwo obejmuje obszar użytków rolnych powyżej 1 ha
    przeliczeniowego lub dział specjalny,

    2) domownik rolnika, o którym mowa w pkt 1

    - jeżeli ten rolnik lub domownik nie podlega innemu ubezpieczeniu
    społecznemu lub nie ma ustalonego prawa do emerytury lub renty albo nie ma
    ustalonego prawa do świadczeń z ubezpieczeń społecznych.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 3. Data: 2004-07-06 19:51:01
    Od: Arek <s...@o...pl>

    slyszalem, ze moze tez byc 600-litrowe akwarium z dzdzownicami ;)
    --
    Arek
    Aways look on the bright side of life!