  • 1. Data: 2004-07-06 17:06:06
    Temat: wydzielenie pelnej wlasnosci mieszkania w spodzielni miszkaniowej
    Od: <o...@p...onet.pl>

    Czy ktos bedacy wlascicielem mieszkania spoldzielczego probowal
    przeksztalcic ja we wspolnote mieszkaniowa badz wydzielic wlasne mieszkanie?
    Jakie sa za i przeciw takiej formy wlasnosci?
    Jesli spoldzilenia nie odpowiada na stosowne podanie co nalezy zrobic?
    Czy Warszawiacy slyszeli o mozliwosci wykupu gruntu, bedacego w wieczystym
    uzytkowaniu, od miasta za 1% wartosci i czy ktos skorzystal z takiej
    mozliwosci?

    Bede wdzieczna za wszelka pomoc, nawet odeslanie do literartury.
    Pozdarwaim,
    Ola

  • 2. Data: 2004-07-12 11:41:56
    Od: "aneta" <u...@p...onet.pl>

    Wyslij odpowiedni wniosek do Spoldzielni, ma ona 2 lata na unormowanie spraw
    gruntu i zalatwienie twojego wniosku. Gdy spoldzielnia zlekcewazy twoj
    wniosek, walcz. Zkladaj skargi do Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia,
    Zwiazku Rewizyjnego. Mobilizuj sasiadow, zeby podobne wniioski sami
    skladali. Spoldzielnia tak latwo nie ustapi. Bo pieniadze od ciebie np. na
    fundusz remontowy bedzie mogla zuzyc tylko na remont twojego bloku.
    Powodzenia zycze. Aneta

    Ponizej wniosek "uwlaszczeniowy" do sciagniecia np.

    4(N) http://www.adambiela.pl/download.php

    Zainteresowanych walka na rzecz zwiekszenia praw czl.spoldzielni zapraszam:
    http://republika.pl/sm_krakowiak/index.html lub u...@p...onet.pl