  • 1. Data: 2004-07-06 13:48:20
    Temat: Czy to możliwe?
    Od: "Minutka" <p...@p...fm>

    Czy jest mozliwe, aby prokuratura przysłała zawiadomienie o przekazaniu aktu
    oskarżenia do sądu przeciwko mnie jeśli ja nic nie wiem o jakimkolwiek
    przestępstwie popełnionym przezemnie?
    Czy zanim sprawa trafi do sądu to powinnam być powiadomiona przez prokuraturę
    o toczącym się postępowaniu przeciwko mnie?

    Proszę o odpowiedź - emocje siegaja zenitu!.

    Pozdr.Minutka

  • 2. Data: 2004-07-07 08:09:21
    Temat: Re: Czy to możliwe?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "Minutka" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    prokuraturę
    > o toczącym się postępowaniu przeciwko mnie?
    >
    > Proszę o odpowiedź - emocje siegaja zenitu!.

    To jest niemożliwe. Trzeba najpierw przedstawić w postępowaniu
    przygotowawczym zarzuty.
    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-07 12:52:11
    Od: "Minutka" <p...@p...fm>

> [...]
    > aktu
    > prokuraturę

    > To jest niemożliwe. Trzeba najpierw przedstawić w postępowaniu

    A co zrobić z takim zawiadomieniem prokuratury, które otrzymałam? -
    podejrzewam że fałszywe!
    Co mogę zrobić?

    pozdr.Minutka

  • 4. Data: 2004-07-07 15:02:32
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Minutka"

    > A co zrobić z takim zawiadomieniem prokuratury, które otrzymałam? -
    > podejrzewam że fałszywe!
    > Co mogę zrobić?

    Ustalić pod podanym Ds. (górny lewy róg pisma) jaka to sprawa, a potem w
    sądzie jaka sygnatura.

    --
    Pzdr.

    Marek

  • 5. Data: 2004-07-07 17:10:18
    Od: "Minutka" <p...@p...fm>

    > Użytkownik "Minutka"

    > Ustalić pod podanym Ds. (górny lewy róg pisma) jaka to sprawa, a potem w
    > sądzie jaka sygnatura.
    >

    > --
    > Pzdr.

    Proszę popraw mnie jeśli mój pomysł jest zły:
    Myślę o tym aby wysłać kserokopię tego zawiadomienia do tejże prokuratury z
    prośbą o wyjaśnienie.

    Nr Ds jest wpisany, nie ma natomiast informacji do którego sądu skierowano akt
    oskarżenia, a jest to bardzo duże miasto.

    pozdr.Minutka

  • 6. Data: 2004-07-07 17:53:51
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

> [...]
    akt
    > oskarżenia, a jest to bardzo duże miasto.

    Lepiej osobiście do prokuratury z Ds. by ustalili, co to za sprawa. Wiedzą
    też do jakiego sądu skierowano akt oskarżenia.

    --
    Pzdr.

    Marek

  • 7. Data: 2004-07-07 18:27:01
    Od: "Minutka" <p...@p...fm>

> [...]
    >
    > Lepiej osobiście do prokuratury z Ds. by ustalili, co to za sprawa. Wiedzą
    > też do jakiego sądu skierowano akt oskarżenia.

    Osobiście - tak, tylko ja mieszkam 50 km. od tej prokuratury i mam trudności z
    transportem

    pzdr.