  • 1. Data: 2004-07-06 16:51:10
    Temat: uchybianie sie od platnosci alimentow
    Od: "Ada" <a...@w...pl>

    Witam.
    Potrzebuje wzor pisma do prokuratury o uchybianiu sie od platnosci
    alimentow.
    Szukalam juz wszedzie i nie moge znalezc ;/
    Moze ktos mi pomoze?
    Komornik kazal mi takie pismo zlozyc w prokuraturze

    pzdr
    Ada

    ---

  • 2. Data: 2004-07-06 17:16:46
    Temat: Re: uchybianie sie od platnosci alimentow
    Od: "andrzej" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Ada" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Szukalam juz wszedzie i nie moge znalezc ;/
    > Moze ktos mi pomoze?
    > Komornik kazal mi takie pismo zlozyc w prokuraturze

    hej

    może tu coś znajdziesz
    http://www.poradaprawna.pl/wzory_pism.php?co=lista&i
    d=11

    ew.
    http://www.poradaprawna.pl/wzory_pism.php

    pozdrawiam!

  • 3. Data: 2004-07-06 19:16:24
    Od: "Ada" <a...@w...pl>

    > hej

> [...]

    dzieki andrzeju ale niestety nic nie znalazłam na tej stronie.Chyba jutro
    pojde osobiscie do prokuratury.....moze tam ktos mi pomoze to stworzyc

    pozdrowionka

  • 4. Data: 2004-07-07 10:09:33
    Temat: Odp: uchybianie sie od platnosci alimentow
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    A co tu tworzyć. Napisz, że ktoś miał płacić alimenty, a nie płaci. I tyle.

    brett

  • 5. Data: 2004-07-07 10:53:58
    Od: "Dariusz" <m...@w...pl>

    Tylko czy to ma sens, jak go wsadzą to już nie będzie płacił na pewno, a jak
    wyjdzie to juz pracy nie znajdzie bo siedział.

    MIM

    ---