  • 11. Data: 2006-05-18 12:45:57
    Temat: Re: wycięcie drzew / parkowanie na trawniku
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    Był widziany jak wycinał te drzewa. Dziś dowiedziałem się jak to bliżej
    wyglądało. Od razu po scięciu przyjechała Straż Miejska. Facet nie chciał podać
    żadnych danych w związku z czym została wezwana Policja. Stawiał opór,
    "przygwoździli" go do samochodu i ogólnie robił sceny. Przejde się do niego
    dziś, ale nie wierzę w jakąś rozsądną reakcję. Pewnie będę musiał znaleźć jakąś
    napaloną organizację, która lubi się takimi sprawami zajmować.

    Tomasz.

  • 12. Data: 2006-05-18 13:16:45
    Od: "H5N1" <u...@n...pl>

    żadną napaloną organizację. tylko do Wydziału Środowiska i Prokuratury...
    nielegalne wycięcie drzewa obarczone jest karą kilkunastu lub
    kilkudziesięciu tysięcy złotych...
    jeżeli ich było kilka to facet może iść z torbami
    pozdrawiam - jedyny magister jeżdżący BMW :-))

  • 13. Data: 2006-05-18 13:24:41
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "H5N1" <u...@n...pl> napisał w wiadomości
    > jeżeli ich było kilka to facet może iść z torbami
    > pozdrawiam - jedyny magister jeżdżący BMW :-))

    Będzie po BMW? Szkoda...

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 14. Data: 2006-05-18 13:31:39
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 5/18/2006 3:24 PM, Akulka wrote:

    > Będzie po BMW? Szkoda...

    W ramach złośliwości pozostanie mu parkowanie roweru na tymże trawniku,
    może wtedy tym pojazdem nie zniszczy drzewek, które sam zasadzi :)

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 15. Data: 2006-05-18 13:32:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tomasz [###t...@p...onet.pl.###] napisał:

    Przede wszystkim wszystkie kroki powinna podejmować administracja
    spółdzielni. Bez względu na to, czy oni sadzili te drzewa, czy nie, to
    jest ich teren i z formalnego punktu widzenia drzewka były ich
    własnością. Jeśli można udowodnić, że to sąsiad te drzewka wycinał, to
    przede wszystkim jest kwestia kradzieży drzewa. Tutaj granica
    przestępstwa jest bardzo niska i 4 półtorej metrowe drzewka to raczej
    będzie przestępstwo.

  • 16. Data: 2006-05-18 13:38:28
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > kilkudziesięciu tysięcy złotych...
    > jeżeli ich było kilka to facet może iść z torbami
    > pozdrawiam - jedyny magister jeżdżący BMW :-))

    No to chyba wystarczy czlowieka poinformowac o takiej mozliwosci i powinien
    sam byc skory do wspolpracy. Bez przesady - nie niszczmy ludziom zycia :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 17. Data: 2006-05-18 14:10:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    H5N1 napisał(a):
> [...]
    > kilkudziesięciu tysięcy złotych...
    > jeżeli ich było kilka to facet może iść z torbami
    > pozdrawiam - jedyny magister jeżdżący BMW :-))

    A czy te kolosalne kary za wycięcie drzew to nie są od jakiejśtam
    grubości pnia?

    p. m.

  • 18. Data: 2006-05-18 16:35:27
    Od: c...@o...pl

    Dnia 18-05-2006 o 16:10:35 mvoicem <m...@g...com> napisał:

> [...]

    Jak byś napisał - jedyny magister którego stać na serwis BMW to dopiero
    był by odjazd

    > A czy te kolosalne kary za wycięcie drzew to nie są od jakiejśtam
    > grubości pnia?

    Właśnie tak

    --
    Darek

  • 19. Data: 2006-05-18 16:45:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    c...@o...pl napisał(a):

    > Jak byś napisał - jedyny magister którego stać na serwis BMW to dopiero
    > był by odjazd

    > Właśnie tak

    No to wątpię żeby to był jakiś punkt zaczepienia. Ile może mieć
    1.5metrowa sosna grubości pnia? 5cm?. Czy taka grubość pnia kwalifikuje
    się na w/w kary?.

    p. m.

  • 20. Data: 2006-05-18 17:01:07
    Od: c...@o...pl

    Dnia 18-05-2006 o 18:45:25 mvoicem <m...@g...com> napisał:

    > No to wątpię żeby to był jakiś punkt zaczepienia. Ile może mieć
    > 1.5metrowa sosna grubości pnia? 5cm?. Czy taka grubość pnia kwalifikuje
    > się na w/w kary?.

    Nie pamiętam ile ma mieć ma wys 1 m ale 1.5 m sosny na pewno to nie
    dotyczy.

    --
    Darek