  • 1. Data: 2004-09-07 08:24:38
    Temat: wycena szkody - jak to wyglada?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Jakis czas temu zalalo mi mieszkanie (zawor z instalacji CO byl niesprawny).
    Szkoda zostala zgloszona i jutro ma przyjsc koles i wycenic szkody. Problem
    w tym ze zalana podloga pokryta jest parkietem i w zasadzie nic na niej nie
    widac... Ale woda dostala sie pod panele bo sasiedzi mieszkajacy pode mna
    mieli sufit mokry.
    W takim razie jak likwodowac szkode ktorej nie widac (no ale wystepuje)
    Jak w praktyce wyglada taka sprawa?
    pozdro
    Adam

  • 2. Data: 2004-09-07 10:41:30
    Temat: Re: wycena szkody - jak to wyglada?
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

> [...]
    > mieli sufit mokry.
    > W takim razie jak likwodowac szkode ktorej nie widac (no ale wystepuje)

    Prosto - wszystko wyschnie i po kłopocie, a jak znam zycie sasiad dostanie
    pieniazki na puszke farby ;)

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/