  • 1. Data: 2006-01-18 17:01:00
    Temat: Tryb odpowiedzi milczący Zakład Energetyczny zmiana taryfy
    Od: "łach" <m...@g...pl>

    Witam!
    Złożyłem na piśmie prośbę o zmianę taryfy z racji ze zrobiłem to wg. ich
    regulaminu w terminie niewłasciwym podałem kilka przyczyn takiej decyzji.
    Prośba datowana na 18 listopada do dzisiaj nie doczekała się odpowiedzi to
    juz 2 miesiące.
    Posiadam kopie i potwierdzoną datę złożenia.
    Czy w takim wypadku moę liczyć na tryb milczący pozytywny.

    Dziękuję za podpowiedzi.