  • 1. Data: 2004-03-03 14:20:42
    Temat: Firmy ubezpieczeniowe wymiana danych o klientach
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Dzien dobry. Opiszę moją sytuację.Posiadam polisy od następstw
    nieszczęśliwych wypadków w 2 firmach. W obu złożyłem wnioski o odszkodowanie
    poniewaz mialem wypadek. I dzisiaj będąc w jednej z firm nazwijmy X
    zauważyłem że na biurku lezy pismo od drugiej firmy nazwijmy ja Y. Tresc
    pisma taka:

    Zrwacamy sie do panstwa z prosba o udzielenie informacji na temat :moje
    imie, nazwisko(i tu podana moja data urodzenia, miejsce zamieszkania), czy
    zglaszal u panstwa wypadek, okolicznosci wypadku, przebieg leczenia i ile
    dostal uszczerbku na zdrowiu. I cos napisane o wymianie informacji zeby te
    firmy sobie pomagaly.

    Czy ta firma wysylajac takie pismo ujawnila moje dane firmie X?czy firma X
    jesli odpisze firmie Y i poda to o co prosi firma Y to czy zlamie ustawe?
    Jesli tak to co mam robic isc do prokuratury?