  • 1. Data: 2007-07-09 14:13:20
    Temat: nfz - zwrot kosztow
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    i co mozna zrobic?

    w przychodni gdzie jestesmy zapisani, skoczyly sie limity na ten rok,
    a zabieg wykonac trezba - czy jest sens wziac rachunek i wyslac do nfz
    z zadaniem zwrotu kosztow?

    w koncu placic skladke mam przez caly rok, a nfz robi takie limity, ze
    w lipcu juz musze za prywatna kase robic zabieg.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2007-07-09 17:06:12
    Temat: Re: nfz - zwrot kosztow
    Od: winyl <w...@d...pl>

    Probowac zawsze mozesz.

    A reszta to....

    Pozdro
    Winyl

  • 3. Data: 2007-07-09 17:08:32
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 09 Jul 2007 19:06:12 +0200, winyl <w...@d...pl> wrote:

    >Probowac zawsze mozesz.
    a przede mna ktos probowal zadac zwrotu?
    albo zle kojarze, albo byla juz taka sprawa..

    >A reszta to....
    a reszta to sad, zapewne jakbym sie uparl do sadzenie zatrzymaloby sie
    w strasburgu, bo sady polskie nha 99,9% przyznaja racje nfz..

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2007-07-09 17:46:30
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
    w wiadomosci news:ggg49352ek22c0medpubgp7gv22lcbjeg1@4ax.com...
    >i co mozna zrobic?
    >
    > w przychodni gdzie jestesmy zapisani, skoczyly sie limity na ten rok,
    > a zabieg wykonac trezba - czy jest sens wziac rachunek i wyslac do nfz
    > z zadaniem zwrotu kosztow?

    Co to znaczy "zabieg zrobic trzeba" ? Jesli jest pilny to zglos sie na ostry
    dyzur a jesli mozna czekac to czekaj albo idz prywatnie. Tak jest w wielu
    krajach, ze na planowe zabiegi z panstwowej kasy trzeba czekac. Wysylanie
    rachunków nie ma sensu.

    Pozdrawiam
    zenek

  • 5. Data: 2007-07-09 18:05:36
    Od: radek k <r...@w...pl>

    zenek napisał(a):

> [...]
    > dyzur a jesli mozna czekac to czekaj albo idz prywatnie. Tak jest w wielu
    > krajach, ze na planowe zabiegi z panstwowej kasy trzeba czekac.

    napisz pismo do dyrektora nfz w oddziale i zapytaj, jezeli to pilne to
    moze byc wykonane poza limitem.

    radek

  • 6. Data: 2007-07-09 20:33:41
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    .

    > napisz pismo do dyrektora nfz w oddziale i zapytaj, jezeli to pilne to
    > moze byc wykonane poza limitem.

    Nie będę pisał żadnych pism . Mam to gdzieś ;P

    Pozdro
    zenek

  • 7. Data: 2007-07-10 16:19:58
    Od: radek k <r...@w...pl>

    zenek napisał(a):

    > Użytkownik "radek k" < > napisał w wiadomości
    > .

    > Nie będę pisał żadnych pism . Mam to gdzieś ;P

    jak masz to gdzies to znaczy sie nie jest pilne...

    r.