  • 11. Data: 2009-09-02 16:18:17
    Temat: Re: wspólnota, czyszczenie przewodu kominowego przez rozkucie ściany i stan pierwotnt
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:h7lqcp$6uo$1@news.wp.pl...
> [...]

    >lokalu do stanu pierwotnego.
    >Przedstawienia zatwierdzonej dokumentacji robót.
    >Wskazania osób odpowiedzialnych z odpowiednimi uprawnieniami (kierownika
    >robót oraz inspektora).

    >Tak czy inaczej starałbym się nie zgodzić na rozkuwanie przewodu dymowego
    >czy spalinowego a nawet wentylacyjnego u siebie w mieszkaniu - bo nigdy nie
    >naprawią jak powinni >i wczesniej czy później ryzykujesz przedostawaniem
    >się spalin do twojego lokalu, a z czadem nie ma żartów.
    >Niech robią to bezinwazyjnie, od strony czapy komina, kulą, wiertnicą itp.

    dzieki za odpowiedz. proba rozbicia z gory byla, ale szczerze mowiac
    kominiarze wygladali tak, ze lepiej nie pisac, nie wiem kogo wspolnota
    zatrudnila. ale wiertnica, co to?

  • 12. Data: 2009-09-02 16:30:12
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Niech się bujają, zawiadom odpowiednią komórkę zdaje się strazy pożarnej (?), niech
    sąsiadowi wspólnota wstawi rurę kominową z nierdzewki, po co ma Twoją rodzinę truć,
    nie wierzysz chyba w szczelność tego komina.
    JaC

    -----