  • 1. Data: 2009-09-01 06:13:36
    Temat: najemca mieszkania zniknął
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    W imieniu kumpla chciałem Was zapytać jakie kroki można podjąć w poniższej
    sytuacji:

    Wynajmuję mieszkanie i już 3 miesiąc lokator nie płaci czynszu. Po 2
    miesiącach zalegania z opłatami, były telefony, rozmowy itd. ale nic to nie
    dało. Wyczytałem, że jeśli najemca zalega z opłatami za 2 miesiące to
    przysługuje mi prawo wypowiedzenia umowy bez zachowania 3 miesięcznego
    okresu.
    Tylko co jeśli nie mogę dostarczyć wypowiedzenia na piśmie lokatorowi. Nie
    odbiera telefonów, w mieszkaniu go nie ma, słuch po nim zaginął. Co jeśli
    on już dawno się zmył? Mam czekać w nieskończoność? Kiedy mogę wejść do
    mieszkania siłą i zrobić zastaw na jego rzeczach. O ile one tam jeszcze
    są...
    Już miesiąc nie mam z najemcą żadnego kontaktu.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2009-09-01 07:23:33
    Temat: Re: najemca mieszkania zniknął
    Od: " GK" <k...@W...gazeta.pl>

    Kapsel <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W imieniu kumpla chciałem Was zapytać jakie kroki można podjąć w poniższej
    > sytuacji:
    > (...)

    Sprawdzić, czy wszystkie opłaty za media itp. są opłacone, a potem zacząć
    się cieszyć, że lokator raczył opuścić mieszkanie bez konieczności
    przeprowadzania eksmisji.

    GK

  • 3. Data: 2009-09-01 11:59:58
    Od: pamana <b...@a...pl>

> [...]
    > są...
    > Już miesiąc nie mam z najemcą żadnego kontaktu.

    nie wiem na co jeszcze czekasz ??

    sprawdż czy czynsz i media są opłacone ,czy mieszkanie jest w stanie
    używalnosci i szukaj kolejnego lokatora.
    p.