  • 1. Data: 2009-09-01 17:02:50
    Temat: Wyodrębnienie lokalu - pytanie o zapis dodatkowy
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA>

    Witam,

    Chcę wyodrębnić mieszkanie własnościowe ze SM. Dowiedziałem się, że jest
    jakiś błąd w uchwale przy wyliczeniu udziałów i w akcie notarialnym będzie
    też taki zapis:

    ..........oświadcza, że wyraża zgodę na dokonanie przez SM, stosownie do
    treści art. 3 ust. 7 ustawy o własności lokali, ustalenia wysokości udziałów
    w nieruchomości wspólnej, w tym związanego z wydzielanym tym aktem lokalem,
    po uzyskaniu wypisów z kartoteki lokali uwzględniających powierzchnię
    wszystkich lokali i pomieszczeń przynależnych wydzielanych z przedmiotowego
    budynku i niniejszym ustanawia pełnomocnikiem SM i tym samym upoważnia SM do
    dokonania wyżej opisanej czynności w tym złożenia związanych z tym wniosków
    wieczystoksięgowych.--------------------------------
    ... oświadcza, że pełnomocnik może działać jako druga strona czynności
    prawnej, jak również jest umocowany do udzielania dalszych
    pełnomocnictw.---------------

    Czy taki zapis jest ok?

    pozdr,.

    paul