  • 1. Data: 2003-09-25 11:10:33
    Temat: wsp0lnota majatkowa a maz zabral pieniadze z sprzedazy dzialki
    Od: "Paulina" <e...@g...pl>

    Proszę państwa,

    Zwracam się do was o rade i pomoc, gdyż moja naiwność i niewiedza ponownie
    wprowadziły mnie w kłopoty.

    Z mężem mamy wspólnotę majątkowa. Kupiliśmy parę lat temu działkę - teraz,
    ze względów finansowych, postanowiliśmy ją sprzedać.

    Parę miesięcy temu znalazł się chętny na kupno. Razem sprzedaliśmy więc
    działkę.

    Niestety mąż zabrał wszystkie pieniądze i trzyma je na swoim koncie i nie
    chce dać mi nawet złamanego grosza.

    Bardzo proszę powiedzieć mi co zrobić aby go zmusić do podziału.

    Paulina