  • 1. Data: 2003-09-25 10:51:39
    Temat: świadectwo pracy
    Od: "bzyku" <b...@N...SPAM.op.pl>

    Witam grupowiczów!
    Mam pytanie.
    Ok. 2 tygodni temu pozegnalem sie z pracodawca. Nie odebralem swiadectwa
    pracy,poniewaz nie mam czasu tam isc a poza tym ,zamyka wczesniej sklep niz
    wracam z pracy.
    Otrzymalem smsa, ze mam sie zglosic po swiadectwo pracy.
    Czy w obowiazku pracodawcy jest dostarczenie mi tego swiadectwa ,czy sam
    musze sie po nie pofatygowac?

    pzdr
    bzyku

  • 2. Data: 2003-09-25 13:14:08
    Temat: Re: świadectwo pracy
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "bzyku" <b...@N...SPAM.op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > pzdr
    > bzyku
    >
    > Stosownie do par 2 rozporządzenia MPiPS pracodawca wydaje świadectwo
    BEZPOŚREDNIO pracownikowi lub osobie przez niego upowaznionej - upowaznienie
    musi miec formę pisemną.
    Wynika z tego, że sam musisz zgłosić się po odbiór. CZasem wystarczy
    wysłanie listu z prośbą o przesłanie świadectwa listem poleconym - nie wiem
    co na to przepisy, ale wiem, że niektóre firmy stosują taki sposób
    JO

  • 3. Data: 2003-09-25 14:46:29
    Od: "fart" <k...@g...pl>

> [...]
    > Otrzymalem smsa, ze mam sie zglosic po swiadectwo pracy.
    > Czy w obowiazku pracodawcy jest dostarczenie mi tego swiadectwa ,czy sam

    Aguuuuu ... nie musisz ....
    Pracodawca powinien w takim przypadku przesłać Ci Świadectwo pracy na Twój
    adres , który posiada w swoich aktach osobowych dotyczących Ciebie.
    Ma na to 7 dni.

    pozdrawiam
    fart