  • 1. Data: 2003-09-25 11:29:30
    Temat: pytanie: prawo pracy, nieobecnosc, badania
    Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl

    witam
    probloem jest nastepujacy:
    zle sie czulem, poszedlem do internisty. internista wyslal mnie na
    jakies tam badania, dostalem skierowanie do lekarza specjalisty.
    specjalista przyjmuje od - powiedzmy 10 do 12tej, ja w tych godzinach
    powinienem byc w pracy...
    czy musze brac urlop, czy jakos moge sie usprawiedliwic przed pracodawca?

    dzieki za rady

    marcin

  • 2. Data: 2003-09-25 13:08:09
    Temat: Re: pytanie: prawo pracy, nieobecnosc, badania
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Uzytkownik <smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > powinienem byc w pracy...
    > czy musze brac urlop, czy jakos moge sie usprawiedliwic przed pracodawca?

    Mozesz zwolnic sie na czas przeprowadzenia badan u lekarza specjalisty.
    Pracodawca moze przyjac twoje usprawiedliwienie i sprawa bedzie zalatwiona
    lun dostaniesz polecenie odpracowania tzw. wyjscia prywatnego w godzinach
    sluzbowych
    pozdrawiam JO