  • 11. Data: 2009-05-25 21:49:27
    Temat: Re: [wro] dobry tani i skuteczny prawnik potrzebny od zaraz ;
    Od: rudy <n...@n...com.pl>

    jb pisze:

    > Ty słyszałeś, a ja mam to na co dzień.
    > Zresztą cywilistyka i tak nie wygląda jeszcze źle przy sprawach
    > administracyjnych. Wygrzebać tutaj cokolwiek naprawdę ciężko jest. Ratują nas
    > tylko pijani kierowcy. Kiedys jeszcze były samochody z kratkami, ale to już
    > się skończyło.

    pogooglalem troche i podobno - jak sie matka nie zgodzi na badanie dna -
    a nie zgodzi sie bo i po co to lipa....

    --
    Wojciech Rudziński
    gg 5050315, tel.793787885

  • 12. Data: 2009-06-07 18:09:18
    Od: rudy <n...@n...com.pl>

    jb pisze:

    > A kiedy już złożymy wnioski o leczeni odwykowe wszystkich znęcaczy i zabieramy
    > się z braku klienteli do kolarzy, kiedy juz wszyscy skazani niealimenciarze w
    > nagrodę dostali pozew o podwyższenie alimentów, a numerków nadal brakuje - to
    > wniosek takiego frajera, co sie po latach dowiedział, że żona mu rogi
    > przyprawiła ze skutkiem namacalnym, może być prawdziwą gwiazdka z nieba. ;)

    złozyłem wniosek taki:
    http://www.pralkoporadnik.pol.pl/Prokuratura_rejonow
    a.pdf

    ale chyba w mojej prokuraturze maja nadmiar gwiazdek bo lipa z tego
    wyszła ... może coś źle napisałem, ale generalnie "córka" odmówiła
    badania i sprawa chyba zakończona ;(