  • 1. Data: 2009-05-25 16:45:26
    Temat: [wro] dobry tani i skuteczny prawnik potrzebny od zaraz ;
    Od: rudy <n...@n...com.pl>

    Witam.
    Mieszkam w warszawie, ale potrzebuje sprawnego nienajdrozszego prawnika
    do sprawy o zaprzeczenie mojego ojcostwa 12 letniej dziewczyny 10 lat po
    rozwodzie.
    Wazne zeby prawnik potrafił nie ciagać mnie 3 razy w tygodniu do
    wrocławia, i wogole zeby byl kontaktowy...

    chcialbym rowniez zeby potrafil na poczatku po zapoznaniu sie z
    warunkami okreslic w przyblizeniu budzet calego przedsiewziecia...

    sensowne oferty prosze kierować na w...@o...pl

    --
    Wojciech Rudziński
    gg 5050315, tel.793787885

  • 2. Data: 2009-05-25 16:49:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    rudy pisze:

    > Mieszkam w warszawie, ale potrzebuje sprawnego nienajdrozszego prawnika
    > do sprawy o zaprzeczenie mojego ojcostwa 12 letniej dziewczyny 10 lat po
    > rozwodzie.

    Z tego co pamiętam to już po ptakach. Miałeś 6 miesięcy od urodzenia się
    dziecka (tzn. dowiedzenia sie o tym). Teraz to możesz sobie tylko
    zaprzeczać, a alimenty i tak będziesz płacił ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-05-25 16:57:53
    Od: rudy <n...@n...com.pl>

    Johnson pisze:

    > Z tego co pamiętam to już po ptakach. Miałeś 6 miesięcy od urodzenia się
    > dziecka (tzn. dowiedzenia sie o tym). Teraz to możesz sobie tylko
    > zaprzeczać, a alimenty i tak będziesz płacił ;)

    no własnie ze nie ;P

  • 4. Data: 2009-05-25 17:07:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    rudy pisze:

    > no własnie ze nie ;P

    Jak nie, jak tak - art. 63 krio.
    Prokurator w takie sprawy sie nie bawi.
    No chyba że jesteś świrem (art. 64-65 krio)

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2009-05-25 17:27:13
    Od: rudy <n...@n...com.pl>

    Johnson pisze:

    > Jak nie, jak tak - art. 63 krio.
    > Prokurator w takie sprawy sie nie bawi.
    > No chyba że jesteś świrem (art. 64-65 krio)

    niektórym to sie jednak jakoś udało...

  • 6. Data: 2009-05-25 17:29:34
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Prokurator w takie sprawy sie nie bawi.

    Jak nie, jak tak. Przede wszystkim własnie w takie.

  • 7. Data: 2009-05-25 17:56:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jb pisze:

    > Jak nie, jak tak. Przede wszystkim własnie w takie.

    Jasne.

    --
    @2009 Johnson

  • 8. Data: 2009-05-25 18:36:45
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Jasne.

    Dokładnie. Jest jeden niepodważalny powód tego, że zajmuje się właśnie takimi
    sprawami, powód, którego nie da się przeskoczyć - statystyka.
    Skąd mamy brać sprawy do postepowań cywilnych (a normę trzeba wyrobic)? Są
    trzy główne kategorie spraw cywilistycznych, którymi zajmuje się prokurator:
    1. wnioski o leczenie odwykowe,
    2. pozwy w trybie art. 412 kc,
    3. zaprzeczenia ojcostwa i podwyższenia alimentów.

    A kiedy już złożymy wnioski o leczeni odwykowe wszystkich znęcaczy i zabieramy
    się z braku klienteli do kolarzy, kiedy juz wszyscy skazani niealimenciarze w
    nagrodę dostali pozew o podwyższenie alimentów, a numerków nadal brakuje - to
    wniosek takiego frajera, co sie po latach dowiedział, że żona mu rogi
    przyprawiła ze skutkiem namacalnym, może być prawdziwą gwiazdka z nieba. ;)

  • 9. Data: 2009-05-25 18:40:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jb pisze:

    > Skąd mamy brać sprawy do postepowań cywilnych (a normę trzeba wyrobic)? Są
    > trzy główne kategorie spraw cywilistycznych, którymi zajmuje się prokurator:
    > 1. wnioski o leczenie odwykowe,

    To wiem.

    > 2. pozwy w trybie art. 412 kc,

    To też widziałem.

    > 3. zaprzeczenia ojcostwa i podwyższenia alimentów.

    Ale to to naprawdę rzadko.

    Ale z tego co słyszałem statystyka wymaga od prokuratora niewiele spraw
    cywilnych i w zupełności wystarczają te z pkt 1 - bo tego jest od groma.

    --
    @2009 Johnson

  • 10. Data: 2009-05-25 20:07:31
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Ale z tego co słyszałem statystyka wymaga od prokuratora niewiele spraw
    > cywilnych i w zupełności wystarczają te z pkt 1 - bo tego jest od groma.

    Ty słyszałeś, a ja mam to na co dzień.
    Zresztą cywilistyka i tak nie wygląda jeszcze źle przy sprawach
    administracyjnych. Wygrzebać tutaj cokolwiek naprawdę ciężko jest. Ratują nas
    tylko pijani kierowcy. Kiedys jeszcze były samochody z kratkami, ale to już
    się skończyło.