  • 1. Data: 2009-05-25 12:48:38
    Temat: Zapłata za mycie samochodu
    Od: f...@g...com

    Witam,

    Mam taki problem. W mojej myjni samochodowej jeden z pracowników ukrad
    klientowi laptopa z samochodu. Sprawa się wyjaśniła, laptop odzyskany,
    koleś juz u mnie nie pracuje. Problemem jest klient, który odmówił
    zapłaty za mycie. Czy mam jakieś szanse wyegzekfowania mojej kasy od
    gościa?

    Z góry dzięki za rady,

    f.r.

  • 2. Data: 2009-05-25 12:51:39
    Temat: Re: Zapłata za mycie samochodu
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    f...@g...com pisze:
> [...]
    > koleś juz u mnie nie pracuje. Problemem jest klient, który odmówił
    > zapłaty za mycie. Czy mam jakieś szanse wyegzekfowania mojej kasy od

    Szanse masz, ale IMHO niewarta skórka wyprawki

    > Z góry dzięki za rady,
    Proszę :)

    > f.r.

    RR

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 3. Data: 2009-05-25 12:54:35
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 25 May 2009 05:48:38 -0700 (PDT), f...@g...com
    napisał(a):

    > Z góry dzięki za rady,

    Jesli nie chcesz jeszcze bardziej psuc opini swojej firmie, to przepros
    pana i powiedz ze tym razem i 5 nastepnych myc ma za darmo...

    --
    marcin

  • 4. Data: 2009-05-25 12:54:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > Szanse masz, ale IMHO niewarta skórka wyprawki

    Dokładnie tak.
    I prawdę mówiąc kilka dodatkowych myć też mógłby mieć za darmo.
    W końcu zadowolony klient jest najważniejszy.

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-05-25 13:13:02
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    f...@g...com pisze:

    > zapłaty za mycie. Czy mam jakieś szanse wyegzekfowania mojej kasy od

    Jak już wyegekfujesz kasę to kup słownik ortograficzny.

  • 6. Data: 2009-05-25 13:25:15
    Od: "Jan" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Sołtysik" napisał w wiadomości :

    > Jak już wyegekfujesz kasę to kup słownik ortograficzny.

    ... przyganiał kocioł garnkowi

    Serdeczności

    Janek

  • 7. Data: 2009-05-25 13:27:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 25 maj 2009 14:54
    (autor zly
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <2cdroxzgr7as$.dlg@piki.fixed>):

    > Jesli nie chcesz jeszcze bardziej psuc opini swojej firmie, to przepros
    > pana i powiedz ze tym razem i 5 nastepnych myc ma za darmo...

    Nie dziel tak jego kasą w prawo i lewo. Nie wiadomo jakie mycie on tam robi.
    Jak wersję LUX za 500zł to dość sroga kara za wyskok byłego pracownika.
    --
    Tristan

  • 8. Data: 2009-05-25 13:45:42
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    Jan pisze:

    > ... przyganiał kocioł garnkowi
    >
    > Serdeczności
    >
    > Janek

    Czy Ty jesteś tak głupi czy tylko udajesz?

  • 9. Data: 2009-05-25 13:47:52
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Gdyby wszyscy w myjniach kupili słowniki, to samochody myć nam będą wyłącznie
    Cyganie.
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-05-25 13:47:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Sołtysik" <j...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Czy Ty jesteś tak głupi czy tylko udajesz?

    nie mierz wszystkich swoja miarka