  • 1. Data: 2004-03-24 23:00:53
    Temat: "wolne" oprogramowanie a prawo
    Od: "ahpuch" <a...@o...peel>

    Witam.
    Mam licencje (firma) na OpenOffice w wersji 1.0. Chcialbym wiedziec, czy
    moge uzywac nowszej wersji (np: 1.1), czy tez moge miec z tego tytulu
    nieprzyjemnosci?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-24 23:21:10
    Temat: Re: "wolne" oprogramowanie a prawo
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    > Mam licencje (firma) na OpenOffice w wersji 1.0. Chcialbym wiedziec, czy
    > moge uzywac nowszej wersji (np: 1.1), czy tez moge miec z tego tytulu
    > nieprzyjemnosci?

    ???
    http://www.openoffice.org/license.html

    Jeżeli firmy chcą płacić za rozwiązania oparte na GPL
    to zwykle chodzi jedynie o wsparcie techniczne,
    ewentualnie o to, że ktoś proponujący użycia rozwiązania
    darmowego w 'poważnej' firmie mógłby zostać uznany
    za niepoważnego, a tanie i bardzo dobre jest zwykle lepsze
    niż drogie i inne (chyba że mniej obiektywne argumenty są brane pod uwagę).

    Pozdrawiam

    kietlak

  • 3. Data: 2004-03-25 07:11:49
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Witam.
    > Mam licencje (firma) na OpenOffice w wersji 1.0. Chcialbym wiedziec, czy
    > moge uzywac nowszej wersji (np: 1.1), czy tez moge miec z tego tytulu
    > nieprzyjemnosci?

    W tym przypadku to znaczy, ze kupies support, a nie prawo do uzywania.