  • 1. Data: 2005-09-23 17:20:56
    Temat: wniosek podczas rozprawy
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    kiedy podczas rozprawy w SR, wnisokuje się coś tam nowego, to wyczytałem że
    jeśli na piśmie to w 2 egzemplarzach. Jeden dla strony pozwanej aby się
    zapoznała i odpowiedziała w razie czego. Co jeśli wniosek wnosi się nie na
    piśmie tylko ustnie? Wyczytałem że tak też można. Co wedy ze stroną pozwaną,
    jeśli jej nie ma na rozprawie skąd ma wiedzieć o zaistnieniu takiego
    wniosku.

    Dokładnie chodzi mi o wniesienie zabezpieczenia powództwa, ale dla mnie
    lepiej jako strony pozywającej jest wniesienie tego dopiero podczas rozprawy
    i nie na piśmie.

    Ktoś mógłby mi wyjaśnić co i jak w tym temacie. Szczególnie w przypadku
    kiedy wyrok i posiedzenie całe sądu odbywa się podczas nieobecności strony
    pozwanej.

    Jacobs

  • 2. Data: 2005-09-23 17:29:19
    Temat: Re: wniosek podczas rozprawy
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    jacobs napisał(a):

    > Ktoś mógłby mi wyjaśnić co i jak w tym temacie. Szczególnie w przypadku
    > kiedy wyrok i posiedzenie całe sądu odbywa się podczas nieobecności strony
    > pozwanej.

    Pojdzie to do protokolu, a nastepnie strona zostanie o tym zawiadomiona
    pisemnie przez sad.

    --
    pozdrawiam
    Mithos