  • 1. Data: 2005-09-23 14:33:53
    Temat: PRZEDAWNIENIE US
    Od: TOMEK997<T...@O...PL>

    Mam pytanie dotyczące przedawnienia - za trzy miesiace przedawni mi się nie
    zapłacony podatek do urzedy skarbowego z 1999 roku a wiem że urząd zachwile
    rozpocznie sprawdzanie mnie( jeszcze nie odebrałem żadnego wezwania) jak
    przedłużyć procedure aby sie wszystko przedawniło kiedy urząd może rozpocząc
    egzekucje czy dopiero po rozpatrzeniu w drugiej instancji czy po nie odebraniu
    pierwszego wezwania Z góry dziękuje za pomoc ( dodam jeszcze że podatek który
    powinienem niby zapłacic zgodnie z poczuciem udciwości sie nie należy koleżanka w
    dokładnie takiej samej sprawie dostała od US ze ma niepłacic)

    -> http://usenet.pomocprawna.info