  • 1. Data: 2003-12-07 21:31:03
    Temat: wlasny biznes za granica?
    Od: "Remi" <r...@i...pl>

    JWT.

    chicialbym sie zapytac szanownych grupowiczow jak to wlasciwie jest?
    chcialbym sprobowac otworzyc sklep z artykolami spozywczymi np w UK lub
    USA. dodatkowo chcialbym sprowadzac ten towar :) z PL. czy istnieja (
    napewno) jakies : normy, ustawy, wogole od czego zaczac?
    wiem ze podstawa jest biznes wiza np w UK - zeby cokolwiek zaczac!
    pozdraiwam i jak ktos ma jakies info dotyczace mojego zapytania to z groy
    dzieki

  • 2. Data: 2003-12-08 01:25:47
    Temat: Re: wlasny biznes za granica?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Remi" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    Proponował bym zacząć od poznania ich prawa na ten temat. Bo polskie nie
    ma tu nic do rzeczy. A na grupie nie ma zbyt wiele osób, które się znają
    na prawie amerykańskim i to w takim zakresie. Z tego co wiem, to musiał
    byś jeszcze określić, w którym stanie masz zamiar prowadzić ten sklep, bo
    u nich w tym zakresie obowiązuje prawo stanowe.

    Jeśli faktycznie podchodzisz do tego poważnie, to proponuję wizytę u radcy
    handlowego w ambasadzie lub konsulacie. W końcu po to właśnie jest, by to
    ułatwiać.

  • 3. Data: 2003-12-08 10:52:21
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Remi napisał:

> [...]
    > wiem ze podstawa jest biznes wiza np w UK - zeby cokolwiek zaczac!
    > pozdraiwam i jak ktos ma jakies info dotyczace mojego zapytania to z groy

    jest gdzieś w sieci i na moim dysku dokument - warunki prowadzenia
    działalności gospodarczej w UE.

    Jak chcesz to Ci wyślę. Co do stanów nie mam niestety zadnych informacji.

    pozdrawiam

    marcin

  • 4. Data: 2003-12-08 10:57:14
    Od: "Remi" <r...@i...pl>

    jasne jakbys mogl mi wyslac cosik takiego to bardzo poprosze:)