  • 1. Data: 2003-12-07 22:20:36
    Temat: Problem z partacka robota
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Serwus

    Na tej grupie jestem po raz pierwszy i pozdrawiam grupowiczow. Mam
    nastepujacy problem. Otoz w moim mieszkaniu wymienilem okna. Zlozylem
    zamowienie. Spisalismy umowe wstepna. Firma pobrala zaliczke. Przyszli
    montezy i wymienili okna. Nastepnego dnia zabralem sie do "doczyszczania"
    ich pracy. I wtedy zauwazylem, ze jeden z parapetow jest z boku zle
    przyciety i potluczony. Oni, zeby to ukryc narzucili spora ilosc zaprawy. W
    tym miejscu na scianie powstalo spore wygorowanie. W trakcie doczyszczania
    odkrylem partactwo. Jest ono wyraznie widoczne. Jeszcze nie zaplacilem i nie
    podpisalem faktury. Byc moze ktos z grupowiczow ma doswiadczenie w takich
    sprawach. Co robic?

    Pozdrowienia
    Julius

  • 2. Data: 2003-12-08 11:32:44
    Temat: Re: Problem z partacka robota
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Julius napisał:

    > Co robic?

    zobacz artykuł 637 kodeksu cywilnego.

    wezwij na piśmie do naprawienia wady i dalej masz w artykule co i jak :)

    pozdrawiam

    marcin

  • 3. Data: 2003-12-09 23:22:42
    Od: "Julius" <j...@s...pl>