  • 1. Data: 2003-12-07 19:08:49
    Temat: Donosik do US czy MO?
    Od: "Rafal P." <r...@p...com>

    Witam

    Kolega z innego miasta przyslal mi list, zebym go tu zamiescil.
    Boi sie namierzenia:-/

    Odbylem pare sluzbowych podrozy zagranicznych. Takze w zeszlym
    roku. Jak wiadomo dieta wynosila wtedy 40 USD. Moj pazerny
    pracodawca kazal mi podpisywac odbior pieniedzy, nie dajac mi
    ich. Jedynie informujac, ze jak nie podpisze, to moge szukac
    innej pracy. Podpisywalem. Poniewaz zyjemy w czasach w jakich
    zyjemy, balem sie utracic prace. To samo dzialo sie z innymi
    pracownikami.

    Teraz sprawa jest juz na ostrzu noza. I nie boje sie juz utraty
    takiej pracy:-)
    Komu powinienem dostarczyc informacje o takim zdobywaniu
    nielegalnych dochodow przez pracoodawce? Urzedowi skarbowemu,
    prokuratorowi czy Policji? Oczywiscie podpisze sie pod tym
    wlasnym imieniem i nazwiskiem.
    Dodam, ze na paru drukach delegacji nie ma ani jednego mojego
    podpisu. Wszystkie zostaly zastapione jakims bazgrolem
    kierownictwa. Z tym, ze pare miesiecy pozniej dano mi do
    podpisania druczek KW (kasa wydala) z takimi sumami.

    Jakie mam szanse na pociagniecie takich zlodziei do
    odpowiedzialnosci? Nalezy zalozyc, ze zaden z obecnych
    pracownikow nie bedzie swiadczyl przeciwko swojemu pracodawcy.
    Moga wrecz swiadczyc przeciwko mnie.
    Moge tez zostac oskarzony o pomowienie uczciwej firmy.

    Adam

  • 2. Data: 2003-12-08 10:46:33
    Temat: Re: Donosik do US czy MO?
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Rafal P. napisał:

> [...]
    > Moga wrecz swiadczyc przeciwko mnie.
    > Moge tez zostac oskarzony o pomowienie uczciwej firmy.

    obawiam się, że marne szanse.
    W dokumentach spółki (księgach) jak rozumiem wszystko jest w porządku.
    Ewentualnie ta delegacja - ale na KW jest jego podpis - więc też nie za
    bardzo.

    Ciężka sprawa :-(