  • 1. Data: 2003-12-07 19:45:27
    Temat: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >No tak po cichu podejrzewałem.
    Wystarczylo uwaznie czytac wszystkie listy w tym temacie.

    >Gdzie tam jest napisane, że jak nie powiem, kto jechał samochodem, to sam
    >odpowiadam za potrącenie pieszego?
    A kto tak twierdzil (ze jest tak napisane) ? Czytaj raz jeszcze
    dokladnie co, komu i na co napisalem. Podaj cytat ! Mylisz autorow.

    Wiesz co Robert, czytajac twoje ostatnie listy odnosi sie wrazenie, ze
    ktos sie podszywa pod ciebie, ze to nie ten sam Tomasik.
    Chyba naprawde sie zgrywasz ;-( Milej zabawy, ale beze mnie

    KaMil

  • 2. Data: 2003-12-07 20:53:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KaMil" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A kto tak twierdzil (ze jest tak napisane) ? Czytaj raz jeszcze
    > dokladnie co, komu i na co napisalem. Podaj cytat ! Mylisz autorów.

    A faktycznie, pomyliłem autora - przepraszam. Chodziło mi o Leszka, który
    uparcie chce wsadzać właściciela samochodu za wszystkie popełnione przy
    pomocy jego pojazdu przestępstwa.

  • 3. Data: 2003-12-07 22:10:08
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A faktycznie, pomyliłem autora - przepraszam. Chodziło mi o Leszka, który
    > uparcie chce wsadzać właściciela samochodu za wszystkie popełnione przy
    > pomocy jego pojazdu przestępstwa.

    Nadal "uparcie" piszesz głupoty. Zacytuj ten jakoby mój post.
    Nie pal więcej tego świństwa bo się po tym "buzdyganisz" ;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2003-12-08 06:20:53
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał
    w wiadomości news:br08fr$drn$1@topaz.icpnet.pl

    > Nie pal więcej tego świństwa bo się po tym "buzdyganisz" ;)))

    Wydaje mi się, że tym stwierdzeniem kogoś zbytnio
    komplementujesz!?. LOL

    P.S. Zlituj się i nie bądź takim oportunistą i "wsadź"
    wreszcie swój podpis *pod delimiter* .

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie."