  • 1. Data: 2003-10-20 07:51:09
    Temat: witam!
    Od: "cytryna" <e...@c...pl>

    witam serdecznie! możecie mi podpowiedzieć gdzie koleżanka może poszperac w
    internecie za jakimiś ciekawymi materiałami do pracy magisterskiej na temat
    prawa pracy?
    dzięki
    cytryna

  • 2. Data: 2003-10-20 08:08:08
    Temat: Re: witam!
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    ustawy - www.sejm.pl
    materialy - serwisy na temat pracy (linki do ciekawych miejs sa np na
    www.abcpraca.pl bodajrze)

    warto tez poszukac firm swiadczacych uslugi prowadzenia dzialow kadr (np
    impel wroclawski)
    czesto takie firmy daja swoje opracowania za darmo

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-10-20 08:36:29
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 20 Oct 2003 09:51:09 +0200, "cytryna"
    <e...@c...pl> zakodował:

    >internecie za jakimiś ciekawymi materiałami do pracy magisterskiej na temat
    >prawa pracy?

    Wszystko w google.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-10-20 09:39:24
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "cytryna" <e...@c...pl> napisał w wiadomości
    > witam serdecznie! możecie mi podpowiedzieć gdzie koleżanka może poszperac
    > internecie za jakimiś ciekawymi materiałami do pracy magisterskiej na
> [...]

    A nie prosciej w bibliotece?