    From: a...@t...pl (Bartek)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wiosenne porzadki - palenie lisci
    Date: 10 Apr 2006 21:11:05 +0200

    > Dzieki:) W zasadzie to nawet nie o paragrafy tu chodzi, a zwyklą
    > wyobraznie. Niestety wiekszosc ludzi ma gleboko w zadku to, ze innym cos
    > przeszkadza. I odpowiadaja jak osobnik o nicku gg.

    E tam, nie przejmuj sie, Edytka.

    Zawsze na kazdej grupie znajdzie sie nie jeden i nie dwóch osobników, którzy
    odpowiadając na posta piszą nie na temat (tak jak ja teraz) lub tylko
    czyhają aby wyładowac swoje frustracje na ten niesprawiedliwy swiat na kims
    na odleglosc, bo jakby zrobili to w realu to dostaliby po ryju.

    Cale szczescie są równiez tacy jak Artur Ch., którzy nie dosc, ze napiszą na
    temat, to jeszcze z sensem i grzecznie.

    Ukłony ode mnie.