  • 1. Data: 2006-04-10 12:28:16
    Temat: Od kiedy rodzice płacą alimety za syna...
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Kłócę się ze znajomymi...

    Od kiedy jest możliwość ściągania alimentów do rodziców ojca, który nie
    jest w stanie płacić?
    Mi się wydaje, że to było już dawno, znajomi twierdzą, że to nie dawno
    weszło w życie...

    3mcie sie.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 2. Data: 2006-04-10 13:16:57
    Temat: Re: Od kiedy rodzice płacą alimety za syna...
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" napisał:

    > Od kiedy jest możliwość ściągania alimentów do rodziców ojca,
    > który nie jest w stanie płacić?
    > Mi się wydaje, że to było już dawno, znajomi twierdzą, że to nie
    > dawno weszło w życie...

    Ocywiście, że było od dawna, tylko wcześniej musiała o to wnieść
    matka. Ustawa o dłużnikach alimentacyjnych dała takie prawo "w imieniu
    matki" gminom. Które oczywiście nie mają w tym żadnego interesu, jeśli
    dłużnicy nie mieszkają na ich terenie.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

  • 3. Data: 2006-04-10 16:05:20
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Waldemar "Jakec" Bulkowski napisał(a):
> [...]
    > jest w stanie płacić?
    > Mi się wydaje, że to było już dawno, znajomi twierdzą, że to nie dawno

    chodzi o zaliczke alimentacyjna (dawny fundusz alimentacyjny)?